Yep, dat heb je helemaal goed gezien. Het koufront doet bots en de wolken gaan plof
waarden stijgen te snel maar zakken straks in en hebben we ons weer eens druk gemaakt om ,,,,
niks
Lol ik zou zeggen lees een keer!
waarden stijgen te snel maar zakken straks in en hebben we ons weer eens druk gemaakt om ,,,,
niks
Nee idd! Level 2 op estofex, extreme weerswaarschuwing van het KNMI, er zou idd niks meer komen denk ik!
niks
Sluit onweer-online gewoon af en laat de mensen die veel plezier hebben in de voorpret van het eventuele onweer lekker plezier hebben. Ga het niet verzieken met dit soort opmerkingen.
Oosten breda is vele male gunstiger.
Fuk ! Die had ik nog niet gezien. Om 13.50 was het allemaal wat gunstiger. De wind trekt hier aan en het lijkt inderdaad koeler te worden ...
Lijkt heeel veel op vandaag tot nu toe?
Ik woon in elburg! kan me nog goed herrinderen toen met die gigantische halgelstenen! Kwam toen ook een man tegen met een dikke gat hoofd! was toen echt doodsbang (was 6 if 7 jaar oud toen) ik hoop niet dat ik dat nog een keer hoef mee te maken!
dat kan je wel zeggen ja
Dat weet ik, maar om 2 uur is er geen update gekomen, de laatste cijfers zijn van half 2.
-edit: Gewoon in de gaten houden lees ik al. Niet veel anders dan ik al deed dus. | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 14:21 uur, door WdeLeijer