Strakke foto's jongen! Mooi dat je het hebt vastgelegd. Maar je kunt er beter een topic aan wijden in het foto gedeelte.
Door de toenemende aantal berichten gaan je foto's "verloren"......
toen ik mid juli op vakantie was in kroatie, heb ik windhozen boven de zee gezien, en toen deze onweersbui boven land kwam zag ik hem ook roteren! is idd best een angstig fenomeen! Maarja, daar hou ik van! Zou ooit wel eens een echte tornado willen meemaken, niet te sterk natuurlijk.
Is gewoon hagel wat misschien door de hoge temp wat gesmolten is en dus niet direct als hagel is gezien, maar sneeuw is het echt niet.
Helaas geen foto's van kunnen nemen, ja met telefoon maar ben mijn kabeltje kwijt, hij wel, dus die zullen jullie wel gaan zien waarschijnlijk.
Mooi begin van een spannende dag!
Overigens dikke druppels en veel gerommel in de wolken, geen ontladingen mogen aanschouwen, maar had dit ook nog niet verwacht, nu eerst maar even lekker laten opwarmen
WAUW, zomaar even een zondagmorgenzegen voor wat betreft het weer. Ik ben niet vaak zo hard en snel de trap af gestuiterd. Snel foto's schieten en een (lelijke) panorama in elkaar geflanst. Wat een dynamiek, de wolken waren ook zo verdwenen en verloren hun vorm heel rap.
Maar goed, kijkt u zelf maar! Volgens mijn telefoongesprek met @EdwardvG was het wel mooi
WAUW, zomaar even een zondagmorgenzegen voor wat betreft het weer. Ik ben niet vaak zo hard en snel de trap af gestuiterd. Snel foto's schieten en een (lelijke) panorama in elkaar geflanst. Wat een dynamiek, de wolken waren ook zo verdwenen en verloren hun vorm heel rap.
Maar goed, kijkt u zelf maar! Volgens mijn telefoongesprek met @EdwardvG was het wel mooi
Deze plaat verdient een eigen topic, prachtig!!
Geldig: zondag 21 augustus 2011 vanaf ca 11 uur gedurende ca 4 uur
KNMI voor noord holland.
bijna strak blauwe lucht. en wind is een heel klein beetje aanwezig. prachtig weer. lekker in de tuinstoel lappie op schoot. geniet hier van. heerlijk
Onweer is hier niet aan de orde vandaag denk ik.( eet mijn schoen op als het wel komt haha)
Of er moet nog iets veranderen
iemand uit noord holland die daar anders over denkt?