Is er inmiddels al wat meer bekend?
gr mariek
Lekker warm, laatste keer stond de temperatuur op 23 graden.
Vanmiddag begint bij ons de kermis dus het zou niet erg zijn als het dit keer niks wordt
Maar ik ga het wel in de gaten houden, het is altijd leuk om te volgen!
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Maar dit is toch best wel een flinke bui boven Lowlands...Zeg zelf...
Maar on-topic, hier vanmorgen flinke onweersbui gehad Nu strakblauw en zonnig, temperatuur 3 graden opgelopen nu 20 graden Hoop op wat moois vanmiddag
Helaas geen foto's van kunnen nemen, ja met telefoon maar ben mijn kabeltje kwijt, hij wel, dus die zullen jullie wel gaan zien waarschijnlijk.
Mooi begin van een spannende dag!
Overigens dikke druppels en veel gerommel in de wolken, geen ontladingen mogen aanschouwen, maar had dit ook nog niet verwacht, nu eerst maar even lekker laten opwarmen
Edit:
Citaat van TornadoCowboy, zondag 21 augustus 2011, 11:29 uur Ok ik zal ophouden me (hier dan) zorgen te maken
Maar on-topic, hier vanmorgen flinke onweersbui gehad Nu strakblauw en zonnig, temperatuur 3 graden opgelopen nu 20 graden Hoop op wat moois vanmiddag
Kijk, je kan je nu wel heel erge zorgen gaan maken maar als de kaarten aangeven dat de ingrediënten voor dat gebied minder goed zijn dan afgelopen donderdag moet het wel raar lopen wil het daar net zo gaan.
Mocht het echter wel zo lopen dan hebben ze nu wel een betere oplossing, dat is tenminste wat ik gehoord heb, dit omdat ze natuurlijk een paar extra dagen hadden om dit te regelen.
Ik verwacht dus ook vrijwel geen problemen daar, mocht er wel noodweer komen dan neem ik het graag over van flevoland, ik offer me wel op | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 11:33 uur, door EdwardvG
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Op 3fm hadden ze het over natte sneeuw?? Op lowlands en zo lijkt het idd wel een beetje op die foto
Nou je hebt niet veel gemist hoor, en als het goed is moet het meeste nog komen. Dit keer zit het westen ook nog redelijk. We moeten alleen oppassen dat de wind niet te snel van zee gaat waaien want dan kunnen we het schudden.