Volgens mij is de dag pas begonnen en kun je zeggen. 'Ik heb weer niets gehad" als het straks middernacht is.
Neem een kop koffie en wacht gewoon rustig af.
Vanaf nu gaan we berichten met "ik krijg toch niets" zonder enige onderbouwing cq beargumentatie naar de kliko sturen. Klagen kan in het klaagtopic! | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 09:17 uur, door Marga
Zo ben ik zojuist ook wakker geworden Dus ik zeg Goedemorgen terug
Hevig onweer + een fikse regenbui! Nu weer wat rustiger!
Haha! Erg he? En hoe meer je er over te weten komt, des te spannender het wordt!
Zal wel een foutje zijn.... maar goed we wachten alles rustig af, vraag me af ofdat het zuidwesten ook meegepakt gaat worden ???
Ik bedoel overigens de eerste onweersdag van 2011 (sorry ik zit nu pas aan de koffie ) maar ben al sinds vorig jaar aardig geobsedeerd, een vriendin belde me laatst om iets af te spreken en ik zei 'nee ik kan niet, het gaat vandaag onweren'
waar? welke donder? heb niks gehoord. of was t er een in de verte? ( nu ook in nijmegen)
hier net alleen even regen gehad verder nog niks....
LOL! Zeer herkenbaar... Of op het werk: Jongens ik ben er vandoor... Nu al? Ja ik ga van het onweer genieten! Moet je ze zien kijken
Ik vind de kaarten er overigens goed uit zien voor vandaag. Ik denk dat de meeste activiteit vanmiddag al gaat ontstaan! Voor nu even bankhangen en alles in de gaten houden. Bakkie koffie om de Guiness van gister weg te spoelen en wie weet stap ik vanmiddag wel de auto in om eens te gaan chasen...