Vanmorgen heb ik de eerste beelden gezien, het was echt vreselijk..
Vele gewonden, waaronder ook zwaar gewonden..
Helaas zijn er ook al mensen overleden..
Hiervoor heb ik dit register geopend,
Zodat iedereen een goedaardig bericht achter kan laten,
Om gewonden en vrienden & familie van de slachtoffers een goed hart onder de riem te steken!
Bij deze wil ik alle nabestaan van de slachtoffers heel veel sterkte wensen..
En de gewonden heel veel hoop geven dat ze snel weer beter mogen worden..
S.J Leegstra
Dit ongelofelijke natuurgeweld wat wij zo mooi vinden zou aan niemand het leven mogen kosten...
Helaas is dit wel gebeurd en wil dan ook de mensen zoals al gezegd veel sterkte wensen.
Hoop alleen wel dat dit een goede leer is voor de organisaties van zo een feesten.
Helaas moet ik ook mededelen dat door het gebeuren op pukkelpop mijn 'chase''carriëre ook is beëindigd.
Mag niet meer naar een open veld toe om foto's te maken van eventuele shelfs enzo...
Maar daar gaat het nu niet om.
Ik wens de nabestaanden, familie en vrienden heel veel sterkte toe.
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
Dit ongelofelijke natuurgeweld wat wij zo mooi vinden zou aan niemand het leven mogen kosten...
Helaas is dit wel gebeurd en wil dan ook de mensen zoals al gezegd veel sterkte wensen.
Hoop alleen wel dat dit een goede leer is voor de organisaties van zo een feesten.
Ik wens de nabestaanden, familie en vrienden heel veel sterkte toe.
Dit gedeelte helemaal mee eens....
Geen woorden voor.... dit had niet mogen gebeuren...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden,familie en vrienden | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 12:26 uur, door Muisje
Sterkte ook voor diegenen die gewond zijn geraakt.
Extra erg is het feit dat juist een feest als een tragedie moest eindigen.
Anders dan al het leed wat mensen elkaar aan doen, moeten we ons hier niet bezig gaan houden met de schuldvraag.
Er is m.i. geen schuldige. Niemand kon aan het begin van de dag voorspellen dat het juist daar en dan zo erg zou worden.
Verder zullen dergelijke tenten en bouwwerken in principe nooit bestand kunnen zijn tegen dit soort noodweer.
mijn deelneming.
Hoop dat de gewonden snel beter worden. maar dit vergeten ze nooit meer.
en de mensen die overleden zijn.
De families wens ik veel kracht toe om het verlies van een geliefde te dragen.
De mensen die niets hebben wens ik veel sterkte toe om dit te verwerken.
marieke