Heel erg betreurend wat we hebben meegemaakt.
Ik zal bij het vrolijke begin beginnen..
Gistermiddag (18 aug) kreeg ik van 'donkergoed' een bericht dat we daar op de koffie mochten komen.
Wij vertrokken om ongeveer 14.00 uur uit Assen richting Harderwijk, met de boodschap van me vader of ik een lekkere paling wou meenemen.
Aangekomen in Harderwijk met ondertussen af en toe een regenbuitje, hebben we een kopje koffie gedaan. (Ik en Jarno)
20 minuten later kwam er opeens een man binnen, en die vroeg gelijk of ik Dennis was. Ik dacht, HUH!??! In Harderwijk?
Nou bleek dus dat hij het bericht had gelezen dat ik naar het adres in Harderwijk ging.
Ik vond het wel mooi, dus gingen we samen chasen. Hij reed achter ons aan.
Jarno en Erik waren van mening dat ik het beste kon voorspellen waar de beste plek was.. owke..?
Nou, voorgesteld dat we richting Apeldoorn gingen en dan naar Arnhem. Iedereen akkoord.
De rit begon.. en ik denk dat de plaatjes genoeg zeggen.
Het auto verhaal, dat ging zo snel...
Erik, onze mede-chaser , was zijn videocamera vergeten op onze vorige locatie in Arnhem, bij de Pontanuslaan.
En we waren Arnhem bijna uit, toen kwam hij er dus achter er wat miste.
Wij zijn toen heletijd zoeken naar de straat waar we hebben gestaan, we wisten die straatnaam niet.
We kwamen er toevallig langs.
Op een gegeven moment komen we bij een stoplicht, welk op rood stond.
Mijn kameraad Jarno zag dit net iets te laat, trapte VOL op de rem (wat je normaal dus niet moet doen, dan glijd je door), waardoor de auto dus met dezelfde snelheid (35/42) vol op onze mede-chaser knalde.
De weg lag wat vol met water, liep schuin naar beneden (Ring Arnhem), waardoor we gewoon weggleden.
De auto, ziet er als volgt uit, zie laatste plaatje onderaan.. de auto van onze mede-chaser was eigenlijk niks mee aan de hand.
Hij had een aardig sterkte trekhaak!!
Alleen er is iets met zijn uitlaat, vanwege de klap.
Waarschijnlijk een klemmetje los geschoten.
Helaas hebben we met ze allen de chase moeten staken
Ons mankeert niks gelukkig
Ik ben klaar met vandaag!
2.00 uur waren we thuisgebracht met de gratis taxi (All Risk Verzekering)
Eerste wat we gedaan hebben, is de frituurpan aangezet en gegeten. Dit hadden we voor het laatst gedaan om half 5.
Een lekkerbekkie (gebakken visje)
Ben ook wel wat verdrietig omdat ik de tank helemaal vol heb getankt voor ons.
Zat al wat krap bij kas, had het geld opzij gelegd voor vandaag | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 08:26 uur, door dv_chaser
Zondag nieuwe ronde nieuw kansen!!!
niet voor mij
Zondag ben ik jarig, en Jarno mag van zijn vader niet meer met de auto op stormchase gaan.
Dus ik moet het gvd maar weer doen op de fiets
Al houdt niet weg dat ik erg blij ben dat ONS niks mankeerd | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 03:07 uur, door dv_chaser
Alles is verzakt als 't ware en de motor werd na 1 minuut al warmer dan 110 graden!
Dus de schade zal al met al meer zijn dan de waarde van de auto | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 03:07 uur, door dv_chaser
Alles is verzakt als 't ware en de motor werd na 1 minuut al warmer dan 110 graden!
Dus de schade zal al met al meer zijn dan de waarde van de auto
Ik denk eerder dat je de radiateur naar de kl*te hebt. Die is redelijk goed te vervangen voor redelijk geld. Tja versnellingsbak wordt een ander verhaal, maar kan me niet indenken dat die hiervan iets mee heeft gekregen.
Hoe dan ook, erg jammer, en ik hoop dat de schade alsnog meevalt.
En daarbij, indd blij zijn dat er geen persoonlijk letsel is. | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 03:29 uur, door Rutte31
Dan denk je nog wel zo'n mooie chase te hebben, draait het op zoiets uit....
Het zit dan allesbehalve mee... Ben in elk geval blij dat er geen sprake is van persoonlijk letsel...
Gelukkig wordt de schade vergoed vanwege all-risk verzekering, toch??
Dan denk je nog wel zo'n mooie chase te hebben, draait het op zoiets uit....
Het zit dan allesbehalve mee... Ben in elk geval blij dat er geen sprake is van persoonlijk letsel...
Gelukkig wordt de schade vergoed vanwege all-risk verzekering, toch??
en ook @Marcel32
Laat ik het zo zeggen, de klap was niet niks.
Ik begin nu aardig wat last van me nek te krijgen, maar dat zal wel van het computeren zijn.. heb ik nooit zo snel maar goed..
Het kan wel All-Risk zijn, maar als de schade groter is dan de waarde van de auto (Opel Corsa uit '99) , dan wordt deze helaas gewoon total loss verklaard helaas!
Ik ga nu even slapen, even wat rust..
Ik kom straks wel weer even wat reactie geven!
Maar zoals je zelf al aangeeft, gelukkig geen persoonlijk letsel al zou ik vandaag met nekpijn wel even bij de huisarts langsgaan!
Sterkte allemaal
Maar als ik zo naar je auto kijk dan moet daar echt wel iets van te maken zijn hoor. Ik zou het nog maar eens goed uitzoeken! Waarschijnlijk is door de klap de boel ontwricht en is de schade groter dan het lijkt. Maar het kan zijn dat het best mee valt.
Als je vandaag nog last van je nek hebt, meteen langs de huisarts. Een whiplash is geen pretje, daar kun je heel lang last van hebben.
O en gelijk naar de huisarts gaan met je nek.
En als er ooit noodweer in Noord-holland is mag je bij mij wel een bakkie komen doen.
gr marieke
Maar ondanks alles, toch mooie foto's
Maar natuurlijk baal je als een stekker als je ziet wat het Z en ZO gister te verwerken hebben gehad!
Sterkte...
Helaas niets aan te doen..
*grappig die foto van de auto met schade is +/- 100 meter van mijn huis vandaan.
Helaas was ik niet thuis!
Goed om even bij te komen, even de boel de boel laten... Sterkte met alles voor jullie!
Goed om even bij te komen, even de boel de boel laten... Sterkte met alles voor jullie!
Als ik zondag niet jarig was, was ik alweer op pad geweest!