dank u, de andere staan momenteel op mijn facebook
mocht er iemand nog een ideetje hebben voor een andere natuur sfeergeluid dat te maken heeft met het weer, laat maar weten.
piano en andere instrumenten zijn eigen spel
foto's, samples, film assembly
Mooi (filmpje 1) filmpje, vind de muziek mooi gedaan en er best ok bij passen. Knap dat je dat kan spelen. verder vind ik de beelden mooi alsook de typografie in het begin. Had het wel mooie gevonden als er wat (meer) bewegende beelden waren. Maar mooi gedaan, kan me voorstellen dat dat een fijne hobby is omdat je zo meerdere 'disciplines' kan combineren...
Tweede filmpje krijg ik een wat ander gevoel bij, voornamelijk door de muziek. De beelden zijn mooi, maar de muziek is wat zwaar. Al met al kan dit goed toegepast worden in bepaalde emotionele situaties, zeker ook door de combinatie met bloemen. Bloemen hebben over het algemeen een positieve associatie, maar soms ook negatief, zoals bij het overlijden van iemand, rouw etc. Echt een clipje om even bij je gevoel te komen. Knap gedaan!
bewegende beelden, daar heb ik absoluut niet de apparatuur voor.
wat de muziek en foto's betreft, dat geld meteen ook voor het verzamelen van de samples die je onmogelijk zelf kan maken probeer ik alles zelf te doen. ik wacht liever op een donderslag dan dat ik die moet gebruiken van samples online beschikbaar.
het is idd leuk als je zoveel verschillende "disciplines" kon onderbrengen in 1 stukje.
vraagje aan allen: als er typische natuurgeluiden eigen aan weersverschijnselen zijn die mss in aanmerking zouden kunnen komen en die ik eventueel kan gebruiken. laat mij maar weten.
Erg mooi gemaakt !!!
dank u
maar deze componist zal zich eventjes moeten inhouden want eerst moet ik een betere camera vinden.
heb wel al een hint gegeven aan mijn ouders wat betreft het toestel. de ene discipline kan niet zonder de andere