we pissen steeds naast de pot en dat mag ook gezegd worden
2011 het jaar wat geen zomer kende
dat mag zeker gezegd worden.vrij normaal als onweer liefhebber.we zitten niet voor niks op dit forum.
ik wil die limburger wel eens horen als de rollen omgedraaid zouden zijn.
en dan heb ik daar ook geen vervelend commentaar er op wanneer iemand "klaagt" als er steeds naast de pot gepist word in een bepaald gedeelte van het land qua onweer.
(West- en Oost-Vlaandern code geel, de rest code oranje)
Onweer : Geldig van zondag 21 augustus 2011 4u tot zondag 21 augustus 2011 22u : Op het eind van de nacht en ook nog zondag overdag trekken regen- en oweersbuien vanuit Frankrijk het land in. De onweders kunnen ook al op het eind van de nacht lokaal hevig zijn en gepaard gaan met hagel en hevige rukwinden met kans op schade.
zij hebben het al over het einde van de nacht
Ik geef ze niet ongelijk. Kijk eens wat er al onder België hangt . Binnen een paar uur zullend e eerste buien al vallen.
ook bouwvakkers kunnen lezen ,en hebben misschien soms ook een mening
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=24534
Zou wel mooi zijn als het westen inderdaad ook wat mee krijgt. Het zou fijn zijn als er weer eens zo'n systeem heel Nederland aandoet.
Ik denk dat die buien te oostelijk trekken om in Nederland al wat leuks op te leveren.
En als het zo vroeg komt zijn de buien ook minder hevig, las ik eerder in dit forum.
Laat ze vooral rustig aan doen
Kan me er iets bij voorstellen, dinsdag ook behoorlijk goede kansen en maandag daar is vooralsnog weinig van overgebleven. Topic naam mag wel aangepast worden. Ach waarschijnlijk komt het nieuwe topic er toch snel aan...
we pissen steeds naast de pot en dat mag ook gezegd worden
2011 het jaar wat geen zomer kende
Nou, kijk ik vind het geen probleem dat als je dat een keer zegt, maar als de rollen zijn omgedraait en jullie krijgen kansen, Is het toch ook niet leuk als het kansentopic wat over jou regio gaat telkens wordt onderbroken door mensen die zeuren en dat vaker dan een keer over hun o zo slechte onweersjaar.
Noorden een buitje, onweer werd niet specifiek erbij gezegd.
Hoe dan ook, we zien het morgen allemaal wel. Enigste wat je morgen kan doen is de laatste run afwachten en indien nodig, nowcasten! Als het geen spektakel wordt geniet dan van de vrij mooie en warme dag
De buien die morgenmiddag en avond ons en Belgie gaan raken moeten waarschijnlijk nog ontstaan. (of dat MCS wat boven Zuid-Frankrijk ligt, maar dat denk ik niet)
Hoe dan ook, we zien het morgen allemaal wel. Enigste wat je morgen kan doen is de laatste run afwachten en indien nodig, nowcasten! Als het geen spektakel wordt geniet dan van de vrij mooie en warme dag
Ik vraag het me af of het, daar waar geen onweer is, het een mooie dag zal zijn. Denk toch veel bewolking en verder klef benauwd. Maar ja ben het me je eens, genieten gaan we proberen...
Nou moet je het niet te bont maken hè Mooi in het kader van zonneschijn wordt het bij lange na niet. Perioden met zon maar overwegend bewolkt. Je kan waarschijnlijk wel mooie ijskappen etc voorbij zien schuiven Ik denk dat ik morgen even een fietschase ga maken naar het meertje verderop, misschien kan ik nog wat foto's maken.
Haha
Ben geen topografisch wonder maar zit net binnen de grens volgens mij. Maar ja, de grens is maar een fictieve lijn, je moet hem ergens trekken nietwaar.