Weet iemand trouwens wat het nu veroorzaakte ?... een downburst of een F1/F2.
Ik heb de video beelden gezien en het pad hoe het over het weiland is gegaan maar dat lijkt verrekte veel op een tornado.
Volgens mij waren het gewoon extreem harde windstoten.
Niet te vergelijken met hier... hier lig je bijna in coma in de tuinstoel, daar in je zwembroek de stad in (denk ik...lol). Alvast fijne vakantie.
Ja geen idee maar wat ik gezien heb op het belgisch nieuws was echt bizar, nooit eerder gezien!
, ik ga plat morgen drukke dat voor de boeg.
have fun 'yall! | Gewijzigd: 20 augustus 2011, 23:23 uur, door mrijkhals
Je bent wel erg zeker dat het niet goed komt. Stay positive. Je zit redelijk in de buurt van level 1, dat kan je ook positief zien. Beetje glas halfleeg of halfvol principe.
Dat ziet er goed uit betreffende die indices, ben erg benieuwd wat er zoal staat te gebeuren, ik hoop op fraaie verschijnselen!
Ik ben dit toch een beetje spuugzat aan het worden, bijna 3/4 van de berichten die je hier stuurt is gewoon om te zeggen dat er daar niets is.
Ik wordt dan niet snel geirriteerd maar probeer aub een beetje positief te zijn en niet telkens dit weer terug te laten brengen in het gesprek.
Ik wordt dan niet snel geirriteerd maar probeer aub een beetje positief te zijn en niet telkens dit weer terug te laten brengen in het gesprek.
Nou weet je wat het is, je moet reeël blijven. Bijzonder leuk dat het allemaal vertraagd verschoven etc. is. Maar je kan je toch wel voorstelling in zomer 2011 dat je echt moet afwachten tot het laatste moment? Donderdag kwam er ook een buitje langs die ineens zo wegliep naar het oosten met continu rommels op afstand. Daarom zeg ik; ik ben sceptisch. Ik wacht dus even af. Ik kan ook van gekkigheid zeggen dat er gegarandeerd morgen zware buien over mij heen komen maar dan zou ik liegen. Neemt niet weg dat ik blij ben dat alles zo verwesterd is. | Gewijzigd: 20 augustus 2011, 23:57 uur, door Ricootje
mee eens
we pissen steeds naast de pot en dat mag ook gezegd worden
2011 het jaar wat geen zomer kende
we pissen steeds naast de pot en dat mag ook gezegd worden
2011 het jaar wat geen zomer kende
Nou eigenlijk is het zo dat in dit topic de kansen op onweer van 21 en 22 augustus worden besproken...
zo ga je me nu de les lezen vriend
ook bouwvakkers kunnen lezen ,en hebben misschien soms ook een mening
(West- en Oost-Vlaandern code geel, de rest code oranje)
Onweer : Geldig van zondag 21 augustus 2011 4u tot zondag 21 augustus 2011 22u : Op het eind van de nacht en ook nog zondag overdag trekken regen- en oweersbuien vanuit Frankrijk het land in. De onweders kunnen ook al op het eind van de nacht lokaal hevig zijn en gepaard gaan met hagel en hevige rukwinden met kans op schade.
zij hebben het al over het einde van de nacht