Het is dan ook geen verwachtingssysteem waarmee ze hopen een prijs te winnen, maar een waarschuwingssysteem die aan de actualiteit aangepast wordt.
Het verhaaltje van Jan op de frontpage, daar staat dat het morgen in het zuiden kans op veel neerslag, hoge bliksemactiviteit en zo voorts. Maar waar in het zuiden hebben we het dan over, Limburg of ook braband en zeeland.
Het verhaaltje van Jan op de frontpage, daar staat dat het morgen in het zuiden kans op veel neerslag, hoge bliksemactiviteit en zo voorts. Maar waar in het zuiden hebben we het dan over, Limburg of ook braband en zeeland.
Meestal wordt er Brabant, Limburg en het oostelijke deel van Zeeland mee bedoelt.
Zie kaartje van 21.01 uur (NWC).
noodweer centrale.
maar daar staat niet zuiden, zuid oost ofzo
Maar zuid oost is Limburg geloof ik en zuiden Brabant.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
maar daar staat niet zuiden, zuid oost ofzo
Maar zuid oost is Limburg geloof ik en zuiden Brabant.
Ah ja natuurlijk noodweercentrale hahahaha... pfff zware dag gehad
Ja nouja morgen pis ik weer naast de pot ben ik bang, dagje lelystad en mis ik 'all the fun' hier in Goes, maar is voor een goed doel.
Maar afgelopen donderdag wel flink genoten hier, de ene na de andere donderbui kwam langs. De enigste bittere nasmaak was pukkelpop... | Gewijzigd: 20 augustus 2011, 21:30 uur, door mrijkhals
Vind ik wel mooi gesproken dit en sluit me erbij aan! Logisch dat een waarschuwingssysteem de meldingen aanpast als de situatie daarnaar is. Adequaat inspringen op de actualiteit heet dat.
wordt een leuke dag, ben net terug van het werk (heb 7 uur lang bedient) ik ben erg benieuwd!
Wat dacht jij dan .... bediender
Holycrap,... waar is nederland ?...Lijkt wel een chemische olievlek op het water haha..