beste mensen, het is heel simpel.
Het bestuur van dit festival, had kunnen weten dat er onweer komt.
Onweer, festival, open terrein?
Dat moet u toch aan het denken zetten niet?
Onweer is altijd gevaarlijk, ongeacht de intensiteit.
Er bestaat geen ongevaarlijk onweer.
60.000man tijdens 'onweer' op een veld neerzetten is vragen om problemen, en daar hoort geen enkel economisch besluit tegenop te staan.
PS: sorry voor de OT.
http://www.rubenweytjens.be/analyse-radarb...ver-kiewit.html
Ja mooie uitleg, maar wat heb je er aan? 60.000 man verplaats je niet zo maar... Dus of die bui nu wel of niet over Hasselt ging, je bent dan al te laat. Gebeuren had gewoon één dag later van start moeten gaan.
Als ik het allemaal zo lees dan hangt het veel af van het moment supreme.
Ik persoonlijk denk dat we de kansen (muv noordwesten) niet uit moeten sluiten.
We zulllen zien, maar denk dat zeeland utrecht en zuid holland ook nog goede kansen hebben.
Zeker als de temp. nog wat mee mag vallen, en er wat vertraging en liefst nog wat verplaatsing van termo laag naar het westen.
NOWCASTEN!
beste mensen, het is heel simpel.
Het bestuur van dit festival, had kunnen weten dat er onweer komt.
Onweer, festival, open terrein?
Dat moet u toch aan het denken zetten niet?
Onweer is altijd gevaarlijk, ongeacht de intensiteit.
Er bestaat geen ongevaarlijk onweer.
60.000man tijdens 'onweer' op een veld neerzetten is vragen om problemen, en daar hoort geen enkel economisch besluit tegenop te staan.
PS: sorry voor de OT.
nee maar ze kunnen toch ook niet van tevoren weten wat die bui gaat opleveren en tegen die tijd is er al paniek uitgebroken en ze kunnen ook niet aanvoelen dat er een boom omwaait (Bijvoorbeeld) waardoor slachtoffers kunnen vallen !
Edit Jan: Dit is niet zomaar gedaan, diverse keren al vermeld dat de kaarten geupload moeten worden. Als dat niet gedaan zou worden dan gooi ik ze weg. Is altijd handig als men later terug wilt kijken! | Gewijzigd: 20 augustus 2011, 16:16 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Graag zou ik (en vast meer mensen met mij) elke keer als ik een nieuwe reactie zie op dit topic relevante informatie zien over de situatie van morgen mbt de onweerskansen ,ipv steeds die offtopic reacties.
Ben benieuwd tot hoever de buien morgen zullen komen richting het noorden. Ben toch bang dat alles van betekenis naar het z-o gaat. Maar goed er is nog schuiving. Morgen de boel goed in de gaten houden iig.
Graag zou ik (en vast meer mensen met mij) elke keer als ik een nieuwe reactie zie op dit topic relevante informatie zien over de situatie van morgen mbt de onweerskansen ,ipv steeds die offtopic reacties.
Ben benieuwd tot hoever de buien morgen zullen komen richting het noorden. Ben toch bang dat alles van betekenis naar het z-o gaat. Maar goed er is nog schuiving. Morgen de boel goed in de gaten houden iig.
Hier ben ik het mee eens.. ik ben ook meer benieuwd naar inzichten van mensen met de kennis??!!
Dit is niet beledigend bedoeld trouwens...
Maar meer to the point ipv bijvoorbeeld, hier nog niks gehad komt het nog..?? etc..
Ook GFS ziet het best aardig zitten.
Ukmo is een fractie minder maar geeft het westen ook een kans om wat interessants te krijgen
GME, ziet er zeer goed uit naar mijn idee. Het laagje gaat over de Noordzee over NH zo naar het noordoosten. Dat zou beteken dat bijna heel nederland onweersbuien krijgt.
| Gewijzigd: 20 augustus 2011, 16:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Denk niet dat lowlands veel te vrezen heeft. Maar goed niets veranderlijk als het weer. Een flinke mcs kan natuurlijk een flink eind overleven