helemaal geleik, en als die bui toevallig over "heiloo" komt dan mag hij blijven bestaan zeker. Want dan zeg je ook niet dat het heel het land is of anders niets.
Als iemand gaat chasen, kom me maar halen dan.
Kan je wel ophalen, heb alleen geen denderende ''chase-apparatuur'' in de auto
Las dan gelijk wat stalen platen rond je autootje!
ik houd van die adrenaline! heb zelfs af toe toe geprobeerd te chasen gewoon zonder apperatuur! geweldig!
De schade is op zich niet zo erg, normaliter ben je ertegen verzekerd, de slachtoffers is een ander verhaal!
Maar als zo'n weer komt, zorg dan dat je gewoon binnen bent, dan gebeurd er ook niks.
Bijv pukkelpop had in feite gewoon voor de time being of the storm afgelast moeten worden, hoezo open lucht festivals terwijl er bekend is dat er mogelijk tot bijna zeker een middel tot zware onweersformatie kan overtrekken.
Afgezien van het feit dat er dingen zijn omgewaaid had ook de bliksem kunnen inslaan, en op zo'n veld is daar totaal geen bescherming voor, want een tentje redt je het niet mee tegen die electra die vrij komt.
Dus in mijn ogen, was het gewoon al fout dat er mensen aanwezig waren op het terrein tegen 17:00u
Mja... geld he, toch?
Ahja, wees gerust ik ga zo geen posts blijven sturen, ben volop aan het studeren maar ken er nog maar weinig van
Many thanks to those who reply to my sad noob post
Groetjes Kristof
Zolang jullie in een min of 5 allemaal binnenshuis kunnen gaan is er niks aan de hand.
Ga ervan uit dat er onweer zal komen, en dit 'is in principe' altijd gevaarlijk, ongeacht de intensiteit.
Zo hadden ze moeten redeneren bij pukkelpop.
Ik heb nog boven koningsbosch uitgekeken afgelopen donderdag bleek ergens op in te slaan
Afhankelijk van timing, trekrichting etc. denk ik dat ik de voerstreek in trek, of tussen Maaseik en Maasmechelen ga ophouden.
ik houd van die adrenaline! heb zelfs af toe toe geprobeerd te chasen gewoon zonder apperatuur! geweldig!
De schade is op zich niet zo erg, normaliter ben je ertegen verzekerd, de slachtoffers is een ander verhaal!
Maar als zo'n weer komt, zorg dan dat je gewoon binnen bent, dan gebeurd er ook niks.
Bijv pukkelpop had in feite gewoon voor de time being of the storm afgelast moeten worden, hoezo open lucht festivals terwijl er bekend is dat er mogelijk tot bijna zeker een middel tot zware onweersformatie kan overtrekken.
Afgezien van het feit dat er dingen zijn omgewaaid had ook de bliksem kunnen inslaan, en op zo'n veld is daar totaal geen bescherming voor, want een tentje redt je het niet mee tegen die electra die vrij komt.
Dus in mijn ogen, was het gewoon al fout dat er mensen aanwezig waren op het terrein tegen 17:00u
Mja... geld he, toch?
Wat een uitspraak zeg, deze supercell van afglp donderdag boog op het laatste moment af naar rechts, juist over het festival terrein. Dus in jouw optiek moet lowlands dus ook worden afgelast? Er komt waarschijnlijk onweer vandaag dus.
Sorry voor deze ietwat gepikeerde reactie maar kan een beetje slecht tegen mensen die altijd achteraf weten hoe te handelen.
beste mensen, het is heel simpel.
Het bestuur van dit festival, had kunnen weten dat er onweer komt.
Onweer, festival, open terrein?
Dat moet u toch aan het denken zetten niet?
Onweer is altijd gevaarlijk, ongeacht de intensiteit.
Er bestaat geen ongevaarlijk onweer.
60.000man tijdens 'onweer' op een veld neerzetten is vragen om problemen, en daar hoort geen enkel economisch besluit tegenop te staan.
PS: sorry voor de OT.