Whahah Thx ..
Muhh weer betere kaarten dus .. Jeeej !!
Leuk zo een discussie op het forum te lezen ..
Alleen de uitkomst is t zelfde: We willen BIJNA allemaal onweer.
Dus ipv te zeuren en te miepen elkaar heel veel gunnen zodat de weer goden niet af kunnen laten weten (6)..
Laat maar komen die bakke herrie
Die geven ze al ruim van te voren af dan,
meestal doen ze dat pas paar uur van te voren haha ..
Tenminste dat is mijn ervaring.
Ben benieuwd .. gun iedereen t beste op voorwaarde dat ik mag genieten van de fotos en filmpjes
Ben benieuwd .. gun iedereen t beste op voorwaarde dat ik mag genieten van de fotos en filmpjes
had dit je graag gegunt van de afgelopen chase (18 aug)
Alleen jammer genoeg auto ongeluk gehad
Wat het knmi nu doet is zeker niet slim. Ze geven zelf aan in de guidance dat er nog niks over te zeggen is. Volgens hun is de koers wel al duidelijk de kern trekt over oost-vlaanderen door brabant, gelderland duitsland in. Dat zou betekenen dat wij slechts wat regen krijgen. Mocht de koers 100 km westelijker zijn gaat iedereen wat krijgen.
Dan is het toch logisch dat er in de provincies in het oosten daarvan een waarschuwing wordt afgegeven
Ik heb altijd het idee dat er eerst wat ergs moet gebeuren voordat ze uiteindelijk 'actie' ondernemen
Maar dat is mijn mening.
OT:
Ik ga zo slapen, de kaarten voor zondag zien er wel grappig uit, zou een leuk verjaardagscadeau zijn en anders pakken we de dinsdag gewoon!
Alleen jammer genoeg auto ongeluk gehad
Ja had je verslag gelezen, erg balen zeg.
Maar gelukkig leef je nog en heb je nog heel wat onweersjaren te gaan
Zo kan je het ook bekijken natuurlijk
Maar gelukkig leef je nog en heb je nog heel wat onweersjaren te gaan
Zo kan je het ook bekijken natuurlijk
gelijk heb je en zo denk ik ook
Het is de natuur, die komt vaker dan 1x, en ik kom maar 1 op aarde.. en dat wil ik nog niet eindigen
Vond ik ook al opvallend ja, ze staan op scherp heb ik het idee. Logisch ook na die enorme faal van afgelopen donderdag.
@Jan: Hierboven heb je de kaarten van woensdag gepost, moesten die niet van dinsdag zijn? Of slaap ik nog half... Dat kan ook natuurlijk
De extended forecast van Estofex ziet er ook goed uit, hoop dat de boel nog een beetje naar het noorden gaat opschuiven...
Nergensnooitnie alle 25+ en 30ers zijn al 2 dagen weer van de kaarten verdwenen. Zelfs met de grootste computers ter wereld en -tig gecombineerde modellen valt de temperatuur nog 2 dagen vantevoren niet exact te berekenen
Met al dat ingepompte geld en opleiding is het nog nattevingerwerk, alleen kan het nu met 1 natte vinger ipv een hele ondergedompelde hand | Gewijzigd: 20 augustus 2011, 08:45 uur, door Richardus