daar zijn we niet voor hier
we zijn hier om onweer te krijgen !
weather without storms is no weather at all.
Vind ik vreemd als iedereen hier heeft lopen zeuren dat het zo nat en koud was deze zomer . Dan vind ik warmte geen bijzaak | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 23:37 uur, door onno333
Ergens in Europa ja. En ze zei dat het eigenlijk nog te ver weg is om er iets concreets over te zeggen.
Ik heb ook makkelijk praten want we hebben hier 2 goeie onweersdagen gehad. Ben benieuwd naar de run | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 23:38 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Als ik deze reacties lees , dan word ik echt kwaad als jullie dezelfde mensen zijn die een week of 2 geleden nog hard liepen te zeuren dat de zomer is wegregend
DIT IS ZOMER!, Warmte, onweersbuien, onstabiele lucht, half bewolkt. en niet de hele tijd bewolking | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 23:40 uur, door MullieBliksem
DIT IS ZOMER!, Warmte, onweersbuien, onstabiele lucht, half bewolkt. en niet de hele tijd bewolking
We bedoelen meer, onweer is hoofdzaak en daar gaan we als 1e voor. Warmte is mooi meegenomen en als er geen onweer komt is het in ieder geval lekker warm.
Het lijkt wel iets van HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN!
En stiekem is het een beetje niet tegen je verlies kunnen, denk maar aan het spel poker, er zijn winnaars en verliezers, nu laten we hopen dat het in dit spel eens geleik verdeelt wordt. Dat de pot wordt verdeelt ^^
Oke nu wacht ik op Jan, Misschien kan hij ons verder helpen
Thanx
Het lijkt wel iets van HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN!
En stiekem is het een beetje niet tegen je verlies kunnen, denk maar aan het spel poker, er zijn winnaars en verliezers, nu laten we hopen dat het in dit spel eens geleik verdeelt wordt. Dat de pot wordt verdeelt ^^
Oke nu wacht ik op Jan, Misschien kan hij ons verder helpen
Met een spel heb je iig nog controle of je gaat winnen of verliezen. Maar met onweer heb je niks te zeggen waar het tekeer gaat en waar niet.
Dus dan kan het frustrerend werken als je elke keer naast de pot piest
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
TaL
Zo snel als het verdwijnd zo snel is het weer terug. Je mag pas klagen als het woensdag is en je hebt niks gehad. Ik heb er vertrouwen in dat er weer een hoop mensen kunnen genieten.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Zondag:
We moeten misschien wel oppassen dat de wind niet aanlandig gaat worden voor dat de buien gaan vallen, maar die kans is niet zo groot. De temperaturen zijn overigens goed te noemen, over het algemeen tussen de 23 en 29 graden, iets lager bij de Wadden.
Maandag wordt daar in tegen een 'overgangsdag'. De temperaturen zijn prima, tussen de 23 en 26 graden en het blijft zo goed als droog maar veel zon zit er nog niet in.
Dinsdag is overigens terug zeer explosief te noemen, temperaturen halen met gemak 25 graden, en gedurende de dag komen er meer onweersbuien. Enige minpuntje, hoe meer bewolking hoe minder hoog de temperatuur.
De kaartjes:
Bedankt voor het lezen.