Eerst nog 26/30 nu ineens 22/25
Het zou zomaar kunnen zijn dat de ontwikkelingen van gisteren invloed hebben op de weersontwikkelingen van de komende dagen.De atmosfeer is stevig opgeschud dus best kans dat daardoor de stroming en drukverdelingen iets anders zijn geworden dan waar de modellen rekening mee hielden.
Weer is dynamisch,vandaar ook de complexiteit bij voorspellen.....
Ja daar heb ik ook wel eens zin in ondertussen!!!
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt onweer heb gehad hier..
Vorig jaar was ook niet byzonder...
We gaan de kaarten goed volgen!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik denk dat je die bedoeld astritos
Word dan wel weer is tijd, is al weer 2 jaar en 3 maanden geleden
Juist, dat is de laatste geweest enne toen was ik zo erg moe dat het niet lukt om mijn bed ervoor uit te komen, het lukte gewoon echt niet Baal daar nog steeds van!
Ik ben nu wel fit, dus laat maar weer eens komen!!!!
Ik denk dat je die bedoeld astritos
Word dan wel weer is tijd, is al weer 2 jaar en 3 maanden geleden
Laatste keer was 24 augustus 2010, toen was er ook nog een kleine windhoos/tornado een paar kilometer hier vandaan. 28 juni dit jaar viel hartstikke mee alhoewel die dag wel voor mooie luchten zorgde. Na de vakantie ga ik met mn rijbewijs beginnen dus dan kan ik volgend jaar eventueel beginnen met een chase.
Maar goed, ik dwaal af. Eens zien wat de volgende run doet zometeen.
Who, dat is wel heftig.............
ZIjn geen woorden voor, sterkte .
Jemig wat heftig!!!! Heel veel sterkte.
Aan de ene kant vind ik heftig weer superinteressant maar als je dan dit soort verhalen hoort gatver
Ik hoop dat je hier geen trauma aan over houdt, want dit is heel erg als je ooggetuige bent van zo iets
Uiteraard heel veel sterkte voor de familie van het meisje en voor jou uiteraard ook, het staat op je netvliezen gebrand.
Sjeezes, sterkte met het verwerken. Heb je zelf geen letsel?
Wow! da's heel heftig hoor! , dit vergeet je idd je leven niet meer! Sterkt voor alle omstanders en nabestaanden (dus ook voor jezelf)