Wat houdt een significant tornado parameter van +4.0 precies in? Is er een legende ofzo? En is dit uitzonderlijk? | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 01:49 uur, door jones
(Raar by the way dat er staat dat ik deze op 01.57 heb gepost, terwijl dat op mijn laptop op 01.53 was. En die loopt gelijk met de atoomklok. Hoe kan dat nou? Ligt dat aan de server? Of loop ik steeds in de toekomst te posten? ) | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 02:00 uur, door Tyshane
De tijd vond ik ook al raar idd. Het heeft te maken met de server denk ik ja | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 02:00 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
De tijd vond ik ook al raar idd. Het heeft te maken met de server denk ik ja
Ah nog een tijdreiziger! Oh uh ik schat dat je Weert bedoelt?!
Jep, al mogen wij hier zeker niet klagen want we hebben op 28 juni en 18 augustus flink wat onweer mogen aanschouwen.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Stond in een krantenartikel, en dan erbij; "Is geen noodweer voorspeld dit weekend......"
???????????????????????????????????
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Stond in een krantenartikel, en dan erbij; "Is geen noodweer voorspeld dit weekend......"
???????????????????????????????????
Klopt, er is ook officieel geen noodweer voorspeld.
Gisteren waren ze ook veel te laat met waarschuwen... Ik maak me er weer boos over en zal er nu niet op in gaan... Advies voor Lowlands: Huur Jan of Johann in, daar heb ik meer vertrouwen in dan het KNMI.
@ Tyshane: Als je de servertijd een paar minuten vooruit zet, heeft je server nooit vertraging op drukke dagen als gisteren | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 08:29 uur, door Reutel
Alvast bedankt
groeten marieke
Alvast bedankt
groeten marieke
Wacht het even af, zoals de kaarten er nu voor staan lijkt het mee te gaan vallen met het noodweer. Maar blijf dit topic in de gaten houden zondag!
dat is dus het probleem ik begrijp die kaarten nooit. vandaar die vraag dus.
geduld is een schone zaak .. en het weer is erg veranderlijk en veradelijk, niemand kan exact voorspellen zo ruim van te voren, wat er gisteren gebeurde zag ook niemand aankomen een week daarvoor
Dat zal ik zeker doen. Maar ik ben niet zo heel goed in afwachten.(slechte kant van mij)
Volgens mij heeft Jan gezegt dat hij naar aanleiding van de kaarten later deze middag een nieuw topic gaat schrijven als daar reden toe is. Ik zou dat even afwachten als ik jou was en je broertje tot die tijd lekker laten feesten. Het is tenslotte pas vrijdag
daar wacht ik op natuurlijk.
Hij red z'n kont wel daar hoor.(ben je oudere zus voor hé )
als er wat gaat gebeuren, dan weten we het hier ook wel ruim optijd dat er kans is.
in ieder geval bedankt
gr marieke