Dag cap
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...27226&st=60 | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 14:23 uur, door thunder and lightning
Eerst het hele weekend zon, zee, strand en bbq gevolg door een vette onweersbui, ala 28 Juni.
Jammer dat ik met me arm zit anders had dit wel 'perfect' (in mijn ogen) genoemd mogen worden.
Glenn | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 14:31 uur, door Lightning_Glenn
Nope, bij de CAP geld: hoe hoger het getal, des te lager de CAP, des te meer kans op het vormen van buien, correct me if i'm wrong
Uh ja dat bedoelde ik ook. zijn negatieve getallen dus hoe hoger hoe beter dan
Niets gunstig, ze ligt nog altijd op -75/-125 en dat is nog veel in mijn ogen . Mss wel het gunstig van de rest maar echt gunstig zou ik nog niet noemen . Hoe dichter bij de 0 hoe beter...
Je ziet het ook aan de neerslag in vergelijking met de Cape, zowel bij GFS als EC
TaL | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 14:47 uur, door thunder and lightning
Eindelijk? 28 juni was het ook flink raak in het westen hoor, voornamelijk het noordwesten
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Deze keer nu ook weer een kleine kans voor hier, maar ik verwacht niets.
want daar was nauwelijks wat toen.
Nou dan heb jij zeker met je oren en ogen dicht gezeten? 28 juni was echt wel feestje hier! Kneiterharde inslagen vanaf 23 uur tot zeker 1 uur. Kwa regen vielen we wel in een gat dat wel. Maargoed, wel goed onweer hoor!
jahoor,ik heb met mijn oren en ogen dicht gezeten.
aannemelijker is dat je volgens mij echt in de war bent hoor.
tussen 23 en 1 uur dat klopt wel ongeveer,maar er waren een paar lichte dondertjes en 2 iets hardere en een paar flitsjes en 1 harde inslag en vooral wat gerommel in de verte over het geheel van de avond genomen.
dat is niet echt indrukwekkend te noemen zoals jij het beschrijft. | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 18:36 uur, door sneeuw en onweer
aannemelijker is dat je volgens mij echt in de war bent hoor.
tussen 23 en 1 uur dat klopt wel ongeveer,maar er waren een paar lichte dondertjes en 2 iets hardere en een paar flitsjes en 1 harde inslag en vooral wat gerommel in de verte over het geheel van de avond genomen.
dat is niet echt indrukwekkend te noemen zoals jij het beschrijft.
Nou ben ik niet echt met je eens maargoed.
GFS is niet echt een leidraad meer te noemen, die veranderd echt elke 6 uur totaal kwa onweer voor zondag en maandag. Afwachten maar, maar zondag is gewoon egale regen, en maandag schuift de onweerszone snel het land uit. Drama run, gelukkig nog even te gaan voordat het zondag en maandag is.