Kan er naast zitten maar als het uitkomt dat er langdurig onweer komt(deels ook in de nacht van zo naar ma)wat we allemaal het mooist vinden...of zijn dit nog steeds twee kansen apart Zondag en Maandag...ben hier nog een leek in maar in mijn beleving zie ik dit als een potentiele klant voor een flinke mcs dan wel mcc | Gewijzigd: 16 augustus 2011, 23:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Als eindklapper!!
Hoop het voor iedereen
En idd, wat een cape, wel tot 3000!!!!
Alleen weerdirect is het er niet mee eens
Zondag:
Maandag:
| Gewijzigd: 16 augustus 2011, 23:17 uur, door weerfreak
Als eindklapper!!
Hoop het voor iedereen
En idd, wat een cape, wel tot 3000!!!!
Alleen weerdirect is het er niet mee eens
Zondag:
Maandag:
Oef. Alleen kustprovincies maandag een kansje...
Om eerlijk te zijn, geef mij mij nog maar enkele weken zomerweer ipv onweders. De zomer is tot nu toe ruk en de laatste weken van augustus kunnen dat nog goed uitmaken. Denk wel dat er meer mensen het met mij eens zijn.
Om eerlijk te zijn, geef mij mij nog maar enkele weken zomerweer ipv onweders. De zomer is tot nu toe ruk en de laatste weken van augustus kunnen dat nog goed uitmaken. Denk wel dat er meer mensen het met mij eens zijn.
Ben het er wel mee eens dat de laatste weken van augustus nog wel iets goed kunnen maken, maar wat mij betreft is het niet het één of het ander. Zomerweer en onweders gaan erg goed samen namelijk.
bij zomerweer hoort onweer...maar ik kan me wel inleven met sommige tis verder ruk geweest..maar qua onweer in drenthe is er ook nog niet veel geweest ..dus ik teken voor het weerbeeld voor op zn minst tot volgende week 3 dagen redelijk tot mooi 1 dag knallen,enz enz...zo mag van mij de rest van de zomer nog wel verlopen
Dat gaat geen aangename dag worden... of juist wel! | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 08:49 uur, door Reutel
Dat gaat geen aangename dag worden... of juist wel!
Marcel
Stel je voor dat vandaag de kalveren op het ijs dansen,.. dan kan het wel is flink gaan spoken