Klopt, maar ze het goed in de gaten hadden gehouden zag je al ruim van te voren dat de betreffende onweerscel flink aan het uitpakken was en op een één of andere manier mensen op het terrein kunnen waarschuwen uit de buurt te blijven van potentieel gevaarlijke objecten o.i.d. Dit had bijvoorbeeld de dode die op de camping gevallen is kunnen voorkomen, deze persoon was volgens een kennis die aanwezig was op het festival namelijk onder de hekwerken van de toiletten terecht gekomen en daardoor zijn arm verloren en later overleden.
Is precies wat ik ook al zeg...
Je ziet ruim 2 dagen van te voren dat die cel eraan komt, en dat die idd flink uitpakt.
En al zouden ze het pas tijdens het festival zelf zien, leg het volume van de muziek stil en leg het de mensen uit.
En dit is niet lullig bedoeld: ik hoop dat ze hier wel wat van leren, dat ze het bijv. voor Lowlands etc. anders aanpakken als er zo een verwachting is...
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
Zo hee, dat waren ook joekels van een hagelstenen als ik dat goed zie in het 2de filmpje
Echt verschrikkelijk wat er daar gebeurd is, veel sterkte voor de mensen die familieleden zijn verloren en voor alle slachtoffers: R.I.P. | Gewijzigd: 19 augustus 2011, 11:55 uur, door Reinout113
Dit had niet mogen gebeuren....
Hopen dat de organisaties hier een leer uit trekken en voortaan maatregelen treffen...
Veel sterkte voor nabestaanden,familie en vrienden....
Hadden ze dit in België nu ook maar gedaan.
wat dat betreft doe je het als festival nooit goed
las je het af dan loopt iedereen te zeuren dat het een storm in een glas water was
las je het niet af krijg je achteraf weer kritiek dat je het wss wel moest aflassen.
hetzelfde heeft het knmi ook geven ze weerwaarschuwing terwijl er geen noodweer is loopt iedereen te klagen dat het knmi zich aanstelt.
en geven ze geen waarschuwing loopt iedereen te zeuren dat het knmi er geen verstand van heeft.
meteroloog lijkt me best leuk werk zolang je maar niet met het gewone volk te maken krijgt want je doet het wss nooit goed !!
daar geef ik je helemaal gelijk in.
Better safe dan sorry zeg ik!
Better safe dan sorry zeg ik!
is afgelast!
in 2 minuten zitten ze er midden in