Als je de schade etc ziet, dan is het nog een wonder dat er niet meer doden gevallen zijn.
Onweer kan mooi zijn, maar niet deze kant....
Heb te doen met de families en vrienden van de slachtoffers..
Maarrrr...
Wat een geweldige buien .. had er wel in de buurt willen zijn.
Hier hebben we ook wat rommels gehad en wat regen en ben daar wel tevreden mee.
het blijft natuurgeweld .. je doet er weinig tegen.
Je hebt in de titel 'windhozen' staan. Ik denk dat je een verkeerde voorstelling hebt van een windhoos, want deze zijn in het filmpje niet te zien. Windhoos = tornado = wervelwind. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 23:18 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
O.t: Echt verschrikkelijk dat extreem weer zulke gevolgen kan hebben. Menig hier hoopt op extreem weer, maar denk dat ik voor iedereen spreek dat dit toch echt te erg is. En gevolgen heeft waar iedereen van onder de indruk is. Mijn gedachten gaan naar de nabestaanden van deze verschrikkelijke gebeurtenis.
Reden te meer om toch een spotters netwerk op te zetten zoals wij en vooral Jan van Ooijen zich hard voor inzet. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 23:31 uur, door Shadow112
het is toch het oosten geworden
Euh was volgens mij anders, maar goed. Er werd hier al hard geschreeuwd dat alles voor oosten was. Dat was dus even niet het geval. De eerste buien ontstonden in het zuidwesten van Belgie. Geheel tegen alle verhoudingen en aankondigingen in. Daarna het ik nog moeilijk lopen doen over het downgrade van level 1 gebied. Dit hadden ze niet moeten doen. Level 2 gebied was ik het mee eens
Is niet mijn filmpje vriend
Maar het is hard gegaan, moet je die bomen zien klapperen..
Volgens mij kan je dit beter negeren.
Mensen die dit soort reacties geven snappen dus niet dat het weer niet op een paar kilometer te voorspellen is, ook al verwachtte je meer voor het midden/westen kon het ook wel gebeuren dat alles Duitsland introk op het laatste moment, dit is gewoon niet precies te voorspellen, en dus is die reactie van mullie ongelooflijke onzin en alleen maar proberen om haar(sorry)zijn gram te halen in het commentaar op jou. Helaas is er geen commentaar op iemand te geven, want weer is niet te voorspellen... Helaas blijven er altijd dit soort mensen bestaan die dat gewoon niet begrijpen en die denken dat jij een of andere boodschapper bent van een hogere macht die alles weet. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 23:27 uur, door EdwardvG
Maar het is hard gegaan, moet je die bomen zien klapperen..
Krijg er gewoon kippevel van :S
film wel of film niet
Lijkt mij hoor als je je niet erg veel bezig houd met filmen en je maakt dit mee dat je niet let op hoe je filmt.
Adrenaline giert door je lijf en 1001 andere dingen..
Vind het allemaal duidelijk genoeg om te zien hoe het er aan toe ging.
film wel of film niet
Als jij midde in zulk weer gaat staan middenin en je kunt mij een recht filmpje geven krijg je 50 euro..
Sorry met hoeveel respect je het ook zegt, heb ik niet hiervoor