Voor de indrukwekkende foto's verwijs ik jullie hier heen....
foto's pagina 37
Mee eens.
Door het weer wat wij allemaal grandioos mooi vinden, is er een dode gevallen, mag best even bij stil gestaan worden.
Zo'n natuurkracht moet nooit onderschat worden.
OT: Nog altijd onweer hier met af en toe flinke donder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
OT: Nog altijd onweer hier met af en toe flinke donder
donkere lucht komt er aan richting weert
nu ik dit schrijf komt er pas rommel toch meer dan 1 minuut er tussen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
mijn medeleven voor de nabestaanden van de slachtoffers op pukkelpop,dit is echt verschrikkelijk.
Brandweer morgen geen mensen officieel d**d verklaren alleen daar toe bevoegde artsen en doe hebben het druk genoeg daar voorlopig denk ik.
Dit had kunnen voorkomen om het festival af te blazen omdat dit toch voorspelt was
Grapjas. Zo'n festival met zo veel bezoekers kun je niet zomaar afblazen en iedereen evacueren..en dan gauw ook nog ff alle tenten en muziekinstallaties afbreken zeker Voor 't zelfde geld had dat extreem hevige stukje het terrein gemist en waren drastische maatregelen voor niets geweest, maatregelen die zo'n festival de kop kunnen kosten. Had je dan de mensen moeten horen. Dit zijn de nare dingen die kunnen gebeuren met hevig weer... Die tenten kunnen heel wat hebben hoor, genoeg noodweer op festivals meegemaakt. Dit zijn nachtmerrie-scenario's waarover ik niet eerder heb gehoord.
toch snap ik niet dat dit nog steeds kan gebeuren. zwaar onweer kondigt zich ruim van te voren aan. de lucht zal in ieder geval niet stralend blauw geweest zijn toen dat noodweer overtrok. waarom werd het niet afgelast? of dachten ze: het valt wel mee, we schuilen wel in een tentje?
het waren 60.000 mensen. ik geef toe dat het niet makkelijk is om die allemaal binnen 5-15 minuten in veiligheid te brengen. maar was er geen noodplan voor onweersbuien? anders vind ik het zeer onverantwoord dat dit festival plaats heeft mogen vinden.
sorry als deze kritiek ongepast is, ik weet natuurlijk niet exact wat er allemaal gebeurd is, maar ik vind dat dit niet meer mag voorkomen.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten