Mijn man las op twitter dat de brandweer van Hasselt zelf het heeft over 1 dode en 7 zwaar gewonden | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 20:08 uur, door Dreamely
ik had die post jammer genoeg niet gelezen want op dat moment was ik aan het afwassen (onze vaatwasmachine is kapot) goed gezien in ieder geval!
ik vind tornado's eigenlijk interessanter dan onweer dus ik zoek vooral naar supercellen en hook echo's. als ik de radarbeelden van dat moment gezien had dan zou ik er (denk ik) gelijk op afgesprongen zijn (zeker als ik ook nog de post had gelezen dat er een supercel in Hasselt gesignaleerd was)
Cool, woonde ik ook nu bij de watertoren waar er overigens vaak inslagen zijn net als de tv toren bij jou om de hoek heh heh
http://twitter.com/#!/Humo/statuses/104245267477430274
Ik hoop (ga er van uit) dat dit een misselijke grap is? Je hervat het programma toch niet na zoiets? Of zijn die Belgen nu helemaal knetter geworden
Ik neem aan dat ze uit respect voor diegene die is overleden, ze het festival aflasten? | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 20:10 uur, door Dreamely
Allemachtig wat een samenloop van omstandigheden. Bizar. Hoewel je kunt praten over grotere veiligheidsmarges kan ik me voorstellen dat de organisatie dit niet op tijd zag aankomen.
Je kunt ook stellen dat het in Europa tijd wordt voor betere apparatuur (Doppler bijvoorbeeld) of betere gratis beschikbaarheid van gegevens van aanwezige apparatuur.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Nou ziet er niet uit als een grap hoor... Waarschijnlijk weten ze geen raad met de mensenmassa en de chaos en proberen ze op deze manier paniek te voorkomen.
misschien is dat ook wel een manier om juist te voorkomen dat er paniek uitbreekt... tegenwoordig verneemt iedereen via de nieuwe media natuurlijk wat er gaande is en zo is misschien dit twitter bericht ook wel door de organisatie opgezet!
ik heb net een vriend van mij aan de telefoon gehad die is daar op pukkelpop en er zijn 7 doden
Mee eens, maar dit is de keerzijde er van die vele wel eens over het hoofd zien.
| Gewijzigd: 18 augustus 2011, 20:16 uur, door mrijkhals