Ja is echt balen inderdaad. Lijkt wel of het bij festivals hoort ofzo. Gaat vaak mis. Lowlands zal misschien beetje geluk hebben vandaag...
Waar als ik vragen mag?
Er staat geen woonplaats in je profiel!
Ik weet namelijk niet hoe ik het moet volgen.. vroeg het net ookal..
dus als iemand ajb zo vriendelijk wilt zijn ?
overdrijven is ook een vak ... auto's die van de weg afwaaien??? pics or it didn't happen
On-topic: Hier nu een tijdje weer droog en de rust is even terug.
Festivals moeten altijd rekening houden met het weer, ook al is het zomer.
Ook in België zijn er waarschuwingen voor extreem weer van kracht.
Die kun je negeren maar dan zijn de risico's voor jezelf, hoe vervelend dat ook is.
Ten onrechte waarschuwingen krijgen is ook niet leuk dat weten we allemaal.
Ondertussen is het onweer hier ook losgebarsten. Het zit nog niet heel erg dichtbij maar het zijn wel flinke klappen!
Opnieuw een buiencomplex dat overkomt, gaat ditmaal gepaard met voortdurende regenval (vrij intens), geen wind, geen hagel.
Hevige IC/CC-ontladingen, voortdurend gedonder. Qua intensiteit t.o.v. de vorige onweershaard : 70%.
Gaat exact dezelfde richting uit; ZO-Nederland, tegen een tamelijke snelheid.
Voorspelling vanavond/eerste deel van de nacht: West-Vlaanderen (België) zal hoogstwaarschijnlijk belaagd worden door een naderend buiencomplex (gepaard met onweersbuien) dat zich momenteel nog aan het vormen is boven de Franse kuststreken. Dit zal via Vlissingen Nederland intrekken richting NO. Vanaf dan mag België zich klaarmaken voor gestoorde lucht die afkomstig is van de Britse eilanden (somber en druilerig weer).
Ik denk dat diegenen die hun portie al gehad hebben, zéker niet mogen klagen!
Dus laat maar knallen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik weet namelijk niet hoe ik het moet volgen.. vroeg het net ookal..
dus als iemand ajb zo vriendelijk wilt zijn ?
Ik zit hier buienradar te volgen en volgens mij ligt er niets meer in het verschiet voor Dordrecht / Zwijndrecht.
Kijk maar eens onder de functie "1 uur bliksem" op buienradar. Je ziet dan dat de onweer activiteit naar onze richting er vrijwel uit gaat voor het hier is. Vanmiddag alleen wat gerommel gehoord uit de richting Rotterdam. We kunnen beter weer gaan (wan)hopen voor komende zondag, vrees ik
laat maar buiten staan, is die gelijk schoongespoeld straks!
hier rommelt het nu een 20 minuten, en het regent ook al een beetje, maar ik ben bang dat we het grootste vuurwerk moeten missen, dat gaat langs Zelhem heen naar het NO
Degene die de volle laag krijgen sterkte, en verder geniet er van.
Geladen, geschrokken, genoten en geluiden gehoord die normaal alleen uit mijn televisie komen
wanneer deze op Discovery o.i.d. staat afgestemd.
En juist vandaag heeft mijn zoon de camera mee en zit ik met zijn apparaatje opgescheept...
Ik ga mijn best doen later wat fotos te plaatsen, m.i. zeer de moeite waard.
Pfew...dit was prachtig machtig