Weet iemand misschien te vertellen of die onweersbui boven Amsterdam door gaat zetten naar Drenthe (Borger!)?
Alvast bedankt!
Welke onweersbui boven Amsterdam? Als je die paar druppels die nu vallen bedoeld, maak je dan maar niet druk over het voetballen
Gaat niet om een glazen bol. Er was een koude en warmte scheiding precies over de provincie Overijssel - Utrecht, Zuidholland. Het kán dus zijn dat het onweer zich niet kan ontwikkelen in het gebied erboven. Daar zit ik in. Maar de laatste keer dat ik hier wat over hoorde was voordat ik al die bliksem op de buienradar zag. (meer dan 24 uur geleden!). Ik moet zo voetballen. Daarom is het prettig om te weten of de kans groot is dat de bovenste pluk onweer die nu boven amersfoort hangt gaat uitdoven, of dat ie wel verder ontwikkeld. Ik hoop (helaas voor anderen hier) op het uitdoven want ik wil eindelijk weer eens voetballen.
De lucht begint trouwens weer te betrekken en ik hoor doffe ploffen van hagelkannonen. Zou dat rode pitje Flupland of Tholen pakken?
Moet nu trouwens eten.
Eetse Ik heb een bruin vermoeden wat dat buitje gaat doen. Ik stap zo gewoon lekker in de auto.
Zal wel zo weer voorbij zijn helaas, op naar de volgende bui. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 17:59 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Weer lekker op tijd
Hoezo gelijk weer zo overdreven.... extreem weer. Hoe gaan we straks orkanen en tornado's noemen? Apocalypse? Nuance is compleet weg bij de media..
Unwetterwarnung Stufe Rot vor Gewitter
gültig von: Donnerstag, 18. August 2011, 17:45 Uhr
gültig bis: Donnerstag, 18. August 2011, 19:15 Uhr
gültig für: alle Höhenstufen
kräftiges Gewitter mit Starkregen, (Hagel und schwere Sturmböen möglich)
maar gaan daar zondag weer weg richting groningen, dan word er ook onweer voorspeld, hoop dat ik dan nog wat zie:D | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 18:03 uur, door sam
Inderdaad, ik zit nu in "het rode gebied" en kan niet echt zeggen dat het einde ter tijden nadert