Veel sterkte daar en voor degene die de onweersbuien te huur heeft gevraagd van mij mag je ze gratis hebben | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 17:36 uur, door Twisterkat28
Hier heeft het aardig hard geonweerd: Kan de nabije blikseminslagen nauwelijks op twee handen tellen. Enorme regenval, geen hagel, en als voorbode even enkele fixe windvlagen. Conclusie: dit was vooral een adembenemend licht- en geluidsspectakel. Opmerkelijk: Véél CG-ontladingen. Was zeker de moeite waard!
Hopelijk vermindert dit onweerscomplex niet in intensiteit, zodat jullie noorderburen er ook van zullen genieten!
Dit complex trekt verder door naar ZO-Nederland tegen een relatief hoge snelheid. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 17:42 uur, door charrly
Ach bij ons was het ook meer regen dan onweer. Het zat niet recht boven ons iig.
Maar je moet voor de aardigheid eens op de radarbeelden van 28 juni om 08:30 kijken. Kijk maar eens goed naar dat gat in de buienlijn en vertel eens welk dorp in dat gat ligt.
Hint: het begint met een 's'
zie verschillende dakramen open staan van mensen die nog weg zijn
Ik heb hier nog steeds niet. Spanning stijgt wel. Heb het gevoel dat ik hier op de juiste plek zit.
Maar je moet voor de aardigheid eens op de radarbeelden van 28 juni om 08:30 kijken. Kijk maar eens goed naar dat gat in de buienlijn en vertel eens welk dorp in dat gat ligt.
Hint: het begint met een 's'
Steenbergen?
Hier heeft het aardig hard geonweerd: Kan de nabije blikseminslagen nauwelijks op twee handen tellen. Enorme regenval, geen hagel, en als voorbode even enkele fixe windvlagen. Conclusie: dit was vooral een adembenemend licht- en geluidsspectakel. Was zeker de moeite waard!
Hopelijk vermindert dit onweerscomplex niet in intensiteit, zodat jullie noorderburen er ook van zullen genieten!
Dit complex trekt verder door naar ZO-Nederland tegen een relatief hoge snelheid.
Ik hou nu al van je. En dat slechts na 1 post.
Jah hier ook donker en eerste flits al gezien, we krijgen een schampschot!
ekster,zet even je woonplaats in je profiel..dan ziet iedereen waar "hier"is
Wie weet wat er nog meer komt.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ik vrees het ergste vlindertje, ik denk dat we nog wel wat meekrijgen ook al is het gelukkig niet veel | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 17:44 uur, door Twisterkat28