Zou stevig kunnen uitpakken. een bloemkool muur nan 50 kilometer breed een shelf die zoveel wind genereert dat je je kont ermee kunt afvegen hahaha
Zou stevig kunnen uitpakken. een bloemkool muur nan 50 kilometer breed een shelf die zoveel wind genereert dat je je kont ermee kunt afvegen hahaha
ze klonteren wel een beetje te langzaam naar mijn zin
Is dat gebied boven België nou DE bui waar we vandaag op hebben gewacht of moet dat nog ontstaan
Sorry voor de vragen maar ik volg het ff niet meer
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Wat een tegenstellingen in zo een kleine land. Slechts 17.4, en in het noordwesten maar 15.4, hopeloos
nou dat vind ik wel wat negatief,je ziet toch dat er wat op ons afkomt.
wij krijgen wederom toponweer hoor!weer 2 uur lang blikseminslagen voor je!haha,nee serieus,we zullen heus wel een paar donders en bliksems krijgen.
daar ben ik al tevreden mee,aangezien het echte werk al voor het zuidoosten voorspeld was.
of....????
k zit in Terneuzen, en dat zit net tussen de buien in.. GGGRRRRRRR!!!!!
was ik maar thuisgebleven in Middelburg vandaag....
Dat grote complex met hoge bliksem activiteit heeft een perfecte trek richting.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ach, het is er nog niet. Die huidige temp doet er niet zoveel toe.
Laat het maar lekker samenklonteren, denk dat we hier in midden NL nog wel wat krijgen vanavond/vannacht
Temperatuur is niet bijzonder hoog hier, maar het voelt wel wat benauwd aan het laatste half uurtje. Hoop dat ieder aan zijn/haar trekken gaat komen vanavond...have fun!!!
wij krijgen wederom toponweer hoor!weer 2 uur lang blikseminslagen voor je!haha,nee serieus,we zullen heus wel een paar donders en bliksems krijgen.
daar ben ik al tevreden mee,aangezien het echte werk al voor het zuidoosten voorspeld was.
of....????
Misschien 1 keer onweer?:P Naja het wordt echt niet zo als 28 juni hoor, daar is het veels te koud voor. Limburg ontspringt de dans trouwens ook weer als ik het zo bekijk. Echt hopeloos koud ook, je wordt er chagrijnig van. Er moet wel heel wat veranderen wil ik positief worden nog;)