Das vlakbij Koningsboesj:P:P
Jan het valt me op dat je vaak je eigen positie verdedigt. We zullen zien!!!
En dat rood is gewoon lekker voorpret voor ons en als het dan niet komt wat dan nog? Ik hoop gewoon dat iemand hier vandaag leuk onweer ziet of ik dat nou ben of jij, have fun
Overigens, wat betekend slik, in de goede zin of in de slechte zin, tja ik weet alleen die Cape waarde de rest zegt mij nog niets
Nee hoor, ik verdedig helemaal niets, is en zijn gewoon feiten. Ik hoef mijn positie/locatie niet te verdedigen, als ik zin heb rij ik er wel naar toe
Begint nu lekker op te warmen hier. 26,5 graden en een luchtvochtigheid van 55% en oplopend...
hier is het nog lang niet zo warm. denk rond de 20 graden. best een behoorlijk verschil.
Gevaar voor gladheid op de weg.
Zo noemen we modder in Zeeland, woon dr niet meer, maar kom dr wel vandaan, maar ik denk dat Jan met slik bedoelde dat die kaart er goed uitziet en dus even moest slikken...
BTW lijkt het er op dat het langs de kust van Frankrijk gaat ontploffen ff goed de satalietfoto's van het komende half uur in de gaten gaan houden...
Ik denk dat hij nog wat groter word en dat Limburg een schampschot krijgt
ja! ik woon zelfs in hongen, ipv tuddern! dus koningsboesj is 2 min rijden
en als ik per september metme nieuwe job begin kom ik er elke dag doorheen )
Das nog dichterbij haha
Kom vaker door Tuddern/Hongen omdat ik vrij veel naar Sittard ga.
voor nu fingers crossed en afwachten en Nowcasten....
Hoop dat heel nederland wat leuks krijgt! | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 12:45 uur, door Muisje