heeft iemand enige idee hoe laat het ongeveer zal beginnen regio limburg.
moet ik denken aan 17u of 19u of later?
ten tweede een heel belangrijke vraag!
als je in de auto zit en je doet je ramen open om te kijken naar onweer
ben je dan nog wel veilig bij een inslag op de auto of directe omgeving?
ik heb dit gedaan bij 28juni en naderhand gelezen dat de kooi constructie ramen dicht betekend?
ik heb dit gedaan bij 28juni en naderhand gelezen dat de kooi constructie ramen dicht betekend?
Nee. Wel als je ramen dicht houdt!
Ik dacht dat jullie daar in Enschede de laatste jaren wel genoeg ellende hebben gehad met die vuurwerkramp en dat instorten van het dak van de Grolsch Veste. Wou je daar ook nog een tornado bij?
On-topic: ik snap dat er mensen zijn die dit soort weersomstandigheden geweldig vinden, maar ik hoop dat het allemaal met een sisser af zal lopen.
Denk dat de wind nog wel gaat draaien naar de warme hoek.
Is in ieder geval wel klam buiten, dus vochtig genoeg.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
On-topic: ik snap dat er mensen zijn die dit soort weersomstandigheden geweldig vinden, maar ik hoop dat het allemaal met een sisser af zal lopen.
Ik vind het wel mooi om te zien maar dan wel zonder schade en gewonden uiteraard. En om nou direct de ramp er bij te halen ja dat heeft niks met het weer te maken sorry. Maar ben gewoon weer gek en vind het mooi om te zien net als iedereen hier op het forum
waar ergens woon jij in limburg dan?
ik denk persoonlijk dat het nog wel wat gaat worden!
kijk: eerst een paar buien die van het zuidwesten uit over komen zetten (=goed voor extra vocht )
daarna, kijkend vanuit meteox wolkensateliet zie ik dat de boel daar openbreekt waar de buien gepasseerd zijn! (=goed voor warmte!)
nou, en daarachter zou het dan moeten gebeuren!!
LET OP: dit is mijn Persoonlijke inschatting
Wel vreemd om er een ramp en ongeluk bij te halen.
Zou je beter de crash van de THY1951 er bij kunnen halen.
Ik hoop vandaag hier op een verdwaald onweersbuitje.
Nowcasten...
Hahaha precies
ik denk persoonlijk dat het nog wel wat gaat worden!
kijk: eerst een paar buien die van het zuidwesten uit over komen zetten (=goed voor extra vocht )
daarna, kijkend vanuit meteox wolkensateliet zie ik dat de boel daar openbreekt waar de buien gepasseerd zijn! (=goed voor warmte!)
nou, en daarachter zou het dan moeten gebeuren!!
LET OP: dit is mijn Persoonlijke inschatting
De mijne ook wat nu boven België en het Zuid-Westen van NL hangt is alleen regen en dat blijft zo daar achter moet het gaan gebeuren!
En dat zal nog wel een paar uurtjes duren de waarschuwingen gaan ook pas in vanaf 16 uur...
Klopt het trouwens dat het juist goed is dat het vanmorgen een beetje geregend heeft, is dat voeding voor de buien van straks of zit ik dat te verzinnen?
Roep maar niet te hard, mensen hebben dit jaar al vele malen in het rood gezeten en viel telkens ergens anders
Weet ik, is bij mij tot nu toe ook het geval geweest Maar het geeft enige hoop!