Vanaf Donderdag namiddag en avond zijn er plaatselijk krachtige regenbuien en onweer mogelijk. Hierbij bestaat er gevaar op zware regenval, hagel en zware windstoten. Er kunnen hier en daar tornado's ontstaan.
Voor mij tzelfde...Rood gedeelte ook...Ben benieuwd Hoop op wat moois
En het is verdomd koud buiten 17°C, ik zie de beloofde 25°C voor vandaag nog niet snel komen.
Hier is het buiten 23 graden al in Heerlen. Flink zonnetje, blauwe lucht. Je merkt al aan zo'n lucht geur dat er wel een actieve onweersbui vandaag gaat over komen.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Ciao Johann
Kan ik me niet voorstellen wanneer ik naar je profielfoto kijk
EDIT O.O Wat een waarschuwingen voor deze regio...
Peel en Maas (5987)
Waarschuwing vooraf vanwege onweer,
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: donderdag, 18. aug 2011, 16:00 uur
geldig tot: vrijdag, 19. aug 2011, 02:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Vanaf Donderdag namiddag en avond zijn er plaatselijk krachtige regenbuien en onweer mogelijk. Hierbij bestaat er gevaar op zware regenval, hagel en zware windstoten. Er kunnen hier en daar tornado's ontstaan. | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 11:21 uur, door MullieBliksem
Ook denk aan de hand van de laatste runs dat estofex misschien nog wel een lvl 2 uit de kast gaat halen voor midden oost België en Oost Zuidoost NL. Maar ja ik ben (nog ) geen meteoroloog
En heb geduld mensen met de temperatuur die loopt straks echt nog wel op, tis nog maar half 12 en de buien worden pas na de helft van de middag verwacht en dat er al een vroege boven Zeeland is zegt nog niks... Gewoon geduld hebben laat moeder natuur maar dr werk doen... | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 11:36 uur, door Ries
Goede keus?
kalkar lijkt mij een goed idee , misschien nog iets zuidelijker ? | Gewijzigd: 18 augustus 2011, 11:45 uur, door MullieBliksem
Haha, wist niet dat daar een pretpark was
Maar nee, heb niet veel meer met pretparken, wordt aanstaande zondag alweer 20
@MullieBliksem
Zat ik stiekem ook een beetje aan te denken, maar ik kan pas rond 13.00 , 13.30 uur vertrekken vanaf Assen, naar Kalkar is het al 2 uur rijden. Dus we mogen wel weer beetje extra blazen op het gas
Idd, normaal is het s'ochtends al wat warmer rond deze tijd. Maar de zon schijnt gelukkig wel uitbundig..