Gisteren was ik op het vuurwerkfestival bij Scheveningen. Voor België waren we beetje laat dus had geen tijd meer om me cam op te stellen, maar voor Duitsland kon ik wel een mooie plek uitkiezen en wat kiekjes maken .
Kurhaus by Mark van der Meer, on Flickr
01.
Scheveningen Boulevard in circulair view by Mark van der Meer, on Flickr
02.
Red explosion by Mark van der Meer, on Flickr
03.
Do you see a face here? by Mark van der Meer, on Flickr
04.
Kaboom by Mark van der Meer, on Flickr
05.
Falling Star by Mark van der Meer, on Flickr
06.
Green = ecological? by Mark van der Meer, on Flickr
07.
Heading to purple by Mark van der Meer, on Flickr
08.
Mixing by Mark van der Meer, on Flickr
09.
Up to heaven by Mark van der Meer, on Flickr
10.
Smoke coming in by Mark van der Meer, on Flickr
11.
Restaurants by Mark van der Meer, on Flickr
12.
De Pier by Mark van der Meer, on Flickr
13.
The harbor of Rotterdam by Mark van der Meer, on Flickr
14.
Dankuwel voor het kijken !
Scheveningen Boulevard in circulair view by Mark van der Meer, on Flickr
02.
Gewoon niet mijn ding.
Wou dat ik zelf ook kon gaan, maar goed, volgend jaar hopelijk weer een kans:D
Zal morgen wel ff kijken of ik het kan uploaden naar youtube. Er komt nog meer vuurwerk op scheveningen. Dacht tot eind augustus. Want nederland geeft ook nog een showtje weg
Uploaden gaat niet lukken Ruim 4gb aan film Voor degene met newsservers kopieer deze link http://www.binsearch.net/?q=vuurwerk+schev...100&server= | Gewijzigd: 14 augustus 2011, 01:40 uur, door bassmachine
dan is de finale van de landen wedstrijd vuurwerk.
He Mark jij hebt dus China gezien was het spectaculair?? gezien je foto"s was het weer prachtig
om te zien.
A.s vrijdag het eerste vuurwerk is van Brazilie en het tweede van Nederland ben benieuwd...
OOk wat het weer betreft..Regen of onweer laat het onweer dan maar even
wachten tot het vuurwerk voorbij is....
Ik ga er eigenlijk ook elk jaar naar toe. Maar moet zeggen dat de 275meter afstand ten opzichte van het het maximaal geschoten kaliber echt belachelijk is geworden. Er mag met max. 3"-4" geschoten worden volgens mij. Ik kan me nog tijden herinneren dat dat allemaal wel anders was (sjonge, ik klink ineens als een oude l*l ).
Ik vond het een beetje tegenvallen de laatste jaren, maar hoorde dat het dit jaar wel wat verbeterd was!
Wereldhavendagen in Rotterdam hebben ook altijd een mooi vuurwerk. Verschil is wel dat je daar zo dichtbij kunt staan dat je de mortieren (buizen) op het ponton kunt tellen .
Desalniettemin nette foto's Mark!
Onweersdagen: 0
Citaat van Herdervriend, zondag 14 augustus 2011, 0:38 uur Scheveningen Boulevard in circulair view by Mark van der Meer, on Flickr
02.
Gewoon niet mijn ding.
Ieder zijn smaak eh .
De foto's waren van vrijdagavond en van de Duitsland sessie (voor België had ik geen goeie plek, moesten erg omlopen voor we op het strand waren). Zaterdag was ik niet gegaan, had geen beschikking over een auto .
Ik ga er eigenlijk ook elk jaar naar toe. Maar moet zeggen dat de 275meter afstand ten opzichte van het het maximaal geschoten kaliber echt belachelijk is geworden. Er mag met max. 3"-4" geschoten worden volgens mij. Ik kan me nog tijden herinneren dat dat allemaal wel anders was (sjonge, ik klink ineens als een oude l*l ).
Ik vond het een beetje tegenvallen de laatste jaren, maar hoorde dat het dit jaar wel wat verbeterd was!
Wereldhavendagen in Rotterdam hebben ook altijd een mooi vuurwerk. Verschil is wel dat je daar zo dichtbij kunt staan dat je de mortieren (buizen) op het ponton kunt tellen .
Desalniettemin nette foto's Mark!
Nu heb niet alles gezien van dit jaar tot nu toe maar zeker Duitsland vond ik een mooie show neerzetten in vergelijking met vorig jaar wat inderdaad beetje mager was .