Hier zijn we dan eindelijk met de uitslag van de fotowedstijd! Ik moet zeggen dat jullie het ons keer voor keer moeilijk maken om de mooiste eruit te pikken, maar dat maakt het natuurlijk alllemaal net zo plezant
Allereerst willen wij jullie enorm bedanken voor alle inzendingen voor deze fotowedstrijd.
Deze week werden er weer vele mooie platen gepost, wat het voor ons alweer niet makkelijk maakte om een winnaar eruit te kiezen. De prijzen worden aangeboden door Impreza !! Zij reikt ze graag uit aan de winnaars !!!
De winnaar van week 32 is geworden....*tromgeroffel*...
Graber260 !!!! Gefeliciteerd!!
nummer 2: Eilander
nummer 3 Dennis Veninga
Op naar de volgende ronde!!
Onweersdagen: 0
Graber260 !!!! Gefeliciteerd!!
Aangezien ik hier net nieuw ben, liep ik even door alle fotowedstrijden heen van afgelopen weken, nu is mijn verbazing wel heel groot want, Graber260 won in week 25 ook al :S
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=25982
Volgens jullie regels mag je 3 maanden niet mee doen met de contest toch?
of ben ik nu heel erg aan het miereneuken :/ | Gewijzigd: 12 augustus 2011, 17:56 uur, door Roan
of ben ik nu heel erg aan het miereneuken :/
Eerste regel in de openings post van de fotowedstrijd van de week.
* Iedere deelnemer mag zijn/haar mooiste foto 1 keer per week in dit topic plaatsen.
Dusja
* Iedere deelnemer mag zijn/haar mooiste foto 1 keer per week in dit topic plaatsen.
Dusja
waarom staat dit dan in de regels:
1. maximaal 2 foto's per inzender
2. uploaden via de attachtments
3. maximale resolutie 1600 x 1200 pixels
4. over de uitslagen kan niet worden gediscussieerd.
5. bij twijfel wordt om de originele foto gevraagd inclusief de datum en plaats van handeling
6. een winnaar is voor 3 maanden uitgesloten voor deelname, dit om anderen ook een kans te geven.
maar goed, never mind!