Een man uit New Brunswick, Canada heeft tijdens een onweersbui deze geweldige video weten te maken. Velen mensen kijken naar een wolk en proberen er iets uit te halen. Deze video is echt opmerkelijk, met name omdat het om een "Face-cloud" gaat.
Pareidolie of pareidolia is een psychologisch verschijnsel, een vorm van illusie waarbij iemand een zodanige interpretatie van onduidelijke of willekeurige waarnemingen heeft, dat hij hierin herkenbare dingen meent waar te nemen. De naam is afkomstig van het Griekse para (naast) en eidolon (beeld). De reden voor het verschijnsel ligt er waarschijnlijk in dat de hersenen behoefte hebben om verbanden tussen gegevens te leggen, ook als deze er eigenlijk niet zijn. Op youtube is de discussie losgebarsten wie het zou kunnen zijn. Zo zie je onder meer een aantal namen voorbij komen als:
"OMG De mummie 1999!"
"Het lijkt Abraham Lincoln voor mij."
"Voldemort is terug! Met een neus!" | Gewijzigd: 9 februari 2017, 09:53 uur, door Joyce.s
Nou als je um eenmaal ziet, zie je niks anders meer haha!
| Gewijzigd: 9 februari 2017, 09:53 uur, door Joyce.s
Citaat van Roan, donderdag 11 augustus 2011, 11:26 uur Nou als je um eenmaal ziet, zie je niks anders meer haha!
Haha, je bent me net voor, wilde er net eentje voor Marsel maken!
vindt het super WOW
Ik ben ook wel zo een spiritueel mens maar dit lijkt me toch niet echt mogelijk.
Kriebels der van ook omdat ik em super veel op Abraham Lincoln vind lijken.
En inderdaad als of hij zn mond open doet en hard wil schreeuwen op t eind.. ..
hahaha heerlijk zulke fotos..
Zet je aan het denken maar vooral genieten
Dat zag ik dus ook, erg vet !!!