"oud en nieuw" in Rovinj
Kerk in Rovinj.
De haven van Rovinj met op de achtergrond groeiende cumuli. Het lukte me bij deze foto niet om de vertekening weg te krijgen, iemand tips??
Onderweg met de taxiboot van Rovinj naar het vakantieressort bleven ze maar groeien.
Idem
Zonsondergang
En nog 1
Pula Arena
Ergens in het stadje Pula
Zonsondergang
Vage Mammatus
mooi foto's hoor
vele foto's herken ik van een aantal jaar geleden toen ik in Istrië was
Marcel
vele foto's herken ik van een aantal jaar geleden toen ik in Istrië was
Ik vond het echt een geweldig land, volgend jaar zeker weer!
Oh ja, ik wil graag de mensen nog even bedanken die over Kroatie aan het babbelen waren in dit topic http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...&hl=kroatie Mede door dit topic hebben mijn vriendin en ik besloten om naar Kroatie te gaan. | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 19:25 uur, door weerfanaat
Toch heb ik wat mooie platen kunnen schieten en die wil ik wel delen.
Bij aankomst daar was het gelijk prijs. rechts achterin lijkt iets van een wallcloud te hangen. ik kan hem alleen niet goed op de foto krijgen.
Mooi aambeeld boven istrië. lijkt dichtbij maar was volgens de sat nog redelijk ver weg
hier mooi te zien hoe wolken formaties oplosten en nog aan elkaar hingen met een 'bruggetje'
Hier een bliksem foto nabij het Limski kanaal. dit was volgens mij de bui die eerder in dit topic ook aan bod is gekomen alleen vanuit een andere lokatie.
Deze genomen op de top van de berg Ucka (hoogste berg Istrië). Goed te zien hoe de stijgende lucht condenseert tegen de bergkam.
Vanaf deze berg heb je dit uitzicht.
Deze genomen op de Adriatische zee kijkend naar de kant van Venetië vanaf een boot omdat we opzoek gingen naar dolfijnen.
En gevonden
volgend jaar hopen op wat spectaculairder weer!
Ik ben 2 keer op vakantie in Kroatië geweert, Poreç en Novalja. In Novalja lag ik 's morgens met een kater te genieten van het onweer, toen er opeens paar enorme knallen van positief geladen door het hele appartement dreunde. Wat ging het daar tekeer