de
Onweersdagen: 0
Heb je nog een handveger en blik nodig
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Sorry ben er enige tijd uit geweest
Of het echt erg wordt kun je pas heel kort van te voren zien...maar het zal op sommige plekken best heftig kunnen uitpakken...het is allemaal ff afwachten..en meer kunnen we niet doen.mzzl
En bedankt @Jan van Ooijen - de betrouwbaarste uit t land!! en dat is geen slijmen , maar de waarheid . en wie er niet tegen kan pech gehad proost!
28 juni gaf estofex een level 2 voor bijna heel NL en wij hier hebben zo goed als niets mogen aanschouwen.
dus ik verwacht morgen wel minimaal een level 1
weather without storms is no weather at all.
Is leuk voor jullie westerlingen !,
Ik ben bijna geneigd om vrij te nemen hiervoor, helaas kan dat niet en zit ik van 5 - 7 / 8 in de snackbar en kan ik alleen nog maar naar buiten kijken
EDIT: Wanneer komt Estofex altijd met een nieuwe waarschuwing, is dat per tijd geregeld of zonder enige regelmaat? | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 22:59 uur, door MullieBliksem
Maandagavond zal ik pas oordelen... Heb vaak genoeg zien dat de kansen voor het westen juist groot waren en dat alles in het oosten gebeurde dit jaar. Heb dit jaar eigenlijk nog geen enkele dag meegemaakt met meer dan 5 minuten onweer (en bedoel ik een echt onweer, geen paar klapjes)... | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 22:46 uur, door koen17
Als je deze bekijkt(en ja ik weet dat dit niet volledig uitkomt, maar berekend volgens mij toch adhv kaarten)
Lijkt er toch nog wel redelijk wat neerslag te komen over heel het land, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitpakken, echt weer zin in, al weet ik nog niet goed wat te verwachten, lastige situatie voor mijn plaats, misschien net iets teveel naar het midden, of juist precies goed, we'll see!
Ik ben bijna geneigd om vrij te nemen hiervoor, helaas kan dat niet en zit ik van 5 - 7 / 8 in de snackbar en kan ik alleen nog maar naar buiten kijken
EDIT: Wanneer komt Estofex altijd met een nieuwe waarschuwing, is dat per tijd geregeld of zonder enige regelmaat?
Zit jij in de snackbar in het centrum van Panningen? Dan kom ik op de terugweg van mijn rit vanuit Luik even een paar Mexicano's halen met wat tomaten ketchup. Ik rijp er vermoedelijk om 17:00 weg. Ik hoop op een rit vol spektakel. | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 23:02 uur, door ekster
Iemand toevallig belang bij de bijbehorende regen? Moeten nog veel graan/graszaad oogsten. Dus droog weer en droog onweer 's nachts mag. De regen moet wegblijven
Rap aan de slag dan volgens piet kwaksma heb je nog tot morgen ...zei die maandag al dussss trek aaaann die handel
Heb je daar ook een duidelijk kaartje bij Jan? Het onderstaande van Lightning Wizard is zo'n gepriegel.
Helaas moet het gewas wel droog zijn. Gistermorgen buitje regen erin en de rest van de dag bewolkt en niet meer gedroogd. Vandaag even 1,5 uur geprobeerd, maar nog te nat.... Morgen maar weer kijken en anders zaterdag maar weer kijken....
Ik heb er wel een duidelijk kaartje van, maar ik ga hem niet posten. Komt van Johann af. Die moet hem maar openbaar maken. Ben niet bevoegd zeg maar Kaartje is wel ECMWF | Gewijzigd: 17 augustus 2011, 23:11 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Ik zou zeggen probeer het eens in het noorden, het noorden van Limburg. Nee zonder gein. Denkt dat het oogsten dit jaar een rampjaar mogen aanschouwen. Maar wat betreft zit je in jou hoek toch beter dan waar ik zit om mijn "brood" nog enigzins te kunnen winnen.
Ontopic: Is het zo dat wanneer je vroeg in de ochtend vriendelijke wolken hebt en je de tempratuur in razendtempo omhoog ziet gaan een voorbode voor de kans op hevig onweer groter? Of hebben die wolken een bepaald soort structuur? Of is dit hele verhaal een grote onzin. Had er deze avond even een discussie over met een een " kennis" van me.