Zal waarschijnlijk weer te hoog worden berekend. Of heb ik dit verkeerd??
Meeste neerslag over de hele donderdag word nu langs de hele kust berekend.
| Gewijzigd: 16 augustus 2011, 12:23 uur, door weerfreak
Zal waarschijnlijk weer te hoog worden berekend. Of heb ik dit verkeerd??
Meeste neerslag over de hele donderdag word nu langs de hele kust berekend.
niet echt...... ec berekent ook redelijk hoge dauwpunten
Idd, had nog niet naar EC gekeken
Nu de rest van het land nog
Dan zat je er inderdaad erg dichtbij, hier in Boxtel en Vught was het goed raak, maar toen ontstonden er voor het onweerfront uit nieuwe buien die snel versterkten terwijl ze over Eindhoven deze kant op trokken. Ze hebben nu intussen alles wel opgeruimd, maar een paar honderd bomen zijn er wel omgegaan. Kijken wat het donderdag en dinsdag gaat worden.
hoe kom jij aan die kaarten, bij mij staan die dauwpuntkaarten in het grijs (zie hieronder) ik kan eigenlijk alleen maar temperatuur en luchtdruk bekijken
Volgens mij zijn de weerdiensten wat voorzichtig omdat ze toen bijna 2 jaar geleden een zwaar weeralarm hadden afgegeven terwijl het uiteindelijk erg meeviel. Dat was toen op die hele warme augustusdag. de 20e geloof ik? (wie helpt me?) na deze 'blunder' hebben ze het weeralarmsysteem ook aangepast..
Daarvoor waren ze ook al voorzichtig hoor . Ik kan me die dag nog zwakjes herinneren (speelde zich hier niet af) maar volgens mij was het wel een blunder ja.
Klopt, dat was toen ook de donderdag van Lowlands. Het was toen echt géén Noodweer. Desalniettemin een extreem mooie bui over het festival terrein heen gekomen toen. Was machtig mooi.
Ik ben benieuwd hoe snel de organisaties van festivals dit mee gaan nemen, afgelopen paar jaar werden de openingstijden vervroegd bij slecht weer.
Ik vind de runs er nog altijd super mooi uitzien! Ik ben benieuwd wat het gaat worden Ik neem zowiezo maar een extra trui en poncho mee, just in case.
hier nog niet veel goeds gehad, ook bij ons 28 juni alle bliksems om ons heen maar niet echt bij ons
Klopt ja, heb me er ook over verbaasd dat het zo veel kan schelen terwijl het toch niet ver van elkaar af ligt! We hadden hier wel een monster van een wolk en ook wel weerlichten en gerommel, maar niets wat ik me bij een echte zomerse onweerbui voorstel