Dat is nu niet met zekerheid te zeggen, maar als je bovenstaande posts met kaarten zo bekijkt lijkt dat al een mogelijk 'tipje van de sluier op te lichten' wanneer er een grote kans is.
Fingers crossed dat dat ook nog wat omhoog gaat tyshane... | Gewijzigd: 14 augustus 2011, 15:12 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
tjongejonge, volgens mij kijk jij alleen naar de cape/lifted, het wil niet zeggen dat er weinig cape is dat er dan minder of minder zwaar onweer komt. het zal misschien geen herhaling zijn, maar om nu al te zeggen dat er niets of bijna niets komt is te vroeg.
Lijkt mij heel kort door de bocht
tja ik heb maar een onweersdag gehad hier, 28 juni, de rest gleed lekker langs via roermond of venlo dus net om ons heen.
Maar ik zei ook: "er kan nog veel gebeuren"
En die Temperatuur runs worden ook steeds slechter, weten jullie nog dat afgelopen maandag ze zeiden dat het gister 25 graden werd en vandaag ook zoiets.
Maar ik zei ook: "er kan nog veel gebeuren"
En die Temperatuur runs worden ook steeds slechter, weten jullie nog dat afgelopen maandag ze zeiden dat het gister 25 graden werd en vandaag ook zoiets.
die zullen intressant zijn met betrekking tot het in stand houden van de buien....daar zal jij minder last van moeten krijgen..aangezien de buien toch hoogstwaarschijnlijk uit frankrijk gaan komen....ik woon helemaal in ut noordoosten dus voor mij ziet het er dan nog minder uit
Laatste tijd heb ik wel vaker gezien dat hoe meer dichterbij de dag komt hoe beter de kaartjes worden, dus gewoon afwachten.
Maar niet klagen totdat de onweerskansendagen voorbij zijn...........
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ach.... Zolang het maar weer lekker strandweer wordt... Ben er wel weer ff aan toe. Dan hoef ik geen onweer hier.. Dan zondag maar | Gewijzigd: 14 augustus 2011, 17:29 uur, door Poider