Oper en control zijn echt warme oplossingen... En de controle run heeft hierbij steeds een hoge cape... Maar ze staan inderdaad alleen met misschien een paar members... Helaas
+1 marcuz....
ben het er helemaal mee eens...
Ik kijk er niet eerder als woensdag weer na...
de runs blijven per run verschillen...
Dit dus... Ik ga ook naar Lowlands. Even geen regen en onweer please. Van mij hoeft het nog niet eens heel warm te zijn.
Hier wordt je toch wel ff chagrijnig van
de runs van de afgelopen dagen zitten alleen maar tegen, het gene trekt van frankrijk tot duitsland en wij krijgen een schamschot. We worden deze zomer vast en zeker afgestraft. volgens de runs blijft het de komende 1.5week vrijwel stabiel ookal kan er her en der een bui vallen. Maar het echte werk moet nog komen geloof mij maar.
Zowiezo vanaf aankomende donderdag 18/8 blijft het weer onzeker.
De runs spelen parte met ons, wel of geen onweer? Laten we rustig afwachten wat er gaat gebeuren.
Valt nu op het moment nog weinig over te betwisten of te wel te beoordelen.
Gr Alain
de runs van de afgelopen dagen zitten alleen maar tegen, het gene trekt van frankrijk tot duitsland en wij krijgen een
Gr Alain
Die mening deel ik niet met je, gisteren en eergisteren waren perfecte runs. Dat het nu 1 keer niet mee zit wil nog niet zeggen dat alles gevlogen is
Voorheen gaven de modellen nog temps aan van rond de 28 graden, en deze zijn al gezakt naar rond de 24 graden...
Niet dat de onweerskansen daarmee flink gezakt zijn, maar ik hoop niet dat deze nog verder zakken richting de 20 a 22 graden.
Kortom we wachten het af, maar is er nu nog steeds te spreken over een mogelijke spaanse pluim ? dan moeten de temperaturen toch nog flink gan stijgen lijkt mij, of heb ik het mis ?
Hierbij geef ik niemand de schuld of wat dan ook, en is niets persoonlijks bedoeld, voordat we weer met z'n allen op elkaar gaan zeiken...
Het enige wat mij opmerkt is dat de temperaturen die eerst 28 en hoger waren nu ineens aan het zakken zijn, en flink ook naar normale waardes... en dat is lijkt mij toch een slechter vooruitzicht dan voorheen gepland stond op de kaartjes...
Voorheen gaven de modellen nog temps aan van rond de 28 graden, en deze zijn al gezakt naar rond de 24 graden...
Niet dat de onweerskansen daarmee flink gezakt zijn, maar ik hoop niet dat deze nog verder zakken richting de 20 a 22 graden.
Ben ik het totaal niet mee eens. Je ziet op de temperatuurkaart duidelijk nog de 28(+) staan in het oosten van het land, elders 26 a 26+. Alleen in de kustgebieden enkele graden lagen, namelijk 24 graden. Wat betreft de onstabiliteit is het juist weer toegenomen sinds de vorige run, ook de Theta-e is fors toegenomen. Dit zijn nog waardes die we ongeveer rond de 28ste juni ook hadden
Ben benieuwd wat het gaat doen....
@ Tatanka, je ziet idd als je de CAPE/Lifted volgt dat het uit Frankrijk komt....
Fingers crossed in ieder geval....
Mijn excuses voor misschien typefouten of het fout bekijken van de kaarten
Hoop dat ik een beetje in de goede richting gekeken heb | Gewijzigd: 14 augustus 2011, 11:58 uur, door Muisje
Niet echt geschikt weer voor een festival.
Zoals vorig jaar hadden we ook zwaar weer en was het hele feestgebeuren naar de ......
Ik duim voor je Piet!!
Hopen dat het dan die donderdag doorzet en int weekend lekker droog is....