22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Is weer top, vind het vooral leuk om de situatie te volgen en te zien veranderen om vervolgens toch uit te komen op het nu al mogelijke onweer.
Vooral zo doorgaan, heb ik weer wat te doen
Ik meld me wel weer als het los gaat over een dag of tien, hoop wel dat we hier nu eens wat meer krijgen dan 28 juni was wel erg mager hier, eind mei 09 was beter
Maar goed, weer genoeg topic vervuiling van mijn kant.
/me: back in MLS
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Ik hoop dat het weer uitkomt en dat nu een keer heel Nederland kan genieten.
Mooie afsluiter voor het binnenland en een goed begin voor de kustprovincies | Gewijzigd: 10 augustus 2011, 18:04 uur, door weerfreak
Erg knap, zeker omdat sommigen al moeite hebben om het weer voor de volgende dag te 'voorspellen'.
In ieder geval weer een hele leuke ontwikkeling om te gaan volgen!
De oper laat voor 18 augustus 25 graden en neerslag zien. En voor 19 augustus gaan sommige members naar de 30 graden
| Gewijzigd: 10 augustus 2011, 18:54 uur, door onno333
Als de pluim vandaag weer goed is zou je toch haast gaan denken dat er een beetje zomer aankomt
Jammer dat het dan (waarschijnlijk) weer snel afgestraft gaat worden met gewitter. Het is eigenlijk ook nooit goed haha.
Maar wie weet komt er wel een periode met wat stabieler weer.
Je werkt bij NS?
Het lijkt er nog niet zo spectaculair uit te zien, al zegt dat natuurlijk niets. Volgende week is de laatste vakantieweek voor het zuiden, dusssssssssss een paar mooie dagen zijn zeer welkom!
EC12
Daar is ie weer ons thermisch laagje.... !
Koers richting Nederland met navolgende trog, kan nog interessant gaan worden met inlopen KF
Ciao Johann | Gewijzigd: 11 augustus 2011, 00:02 uur, door Alpenweerman
Gr Alain.
Dat ziet er mooi uit Jan , bijna al dezelfde Theta's als de 28 juni jl. Destijds nog iets hoger als ik me niet vergis.
Wat weer een verschil met hetgeen EC gisteren en vanmorgen liet zien, GFS gaat wrs morgenvroeg ook overstag.
Ciao Johann
Wat weer een verschil met hetgeen EC gisteren en vanmorgen liet zien, GFS gaat wrs morgenvroeg ook overstag.
Ciao Johann
Meen dat de 28ste op 70 a 72 lag. Dat was wel erg extreem. Maar goed weer lekker iets om naar te kijken