De 28ste juni schijnt het op sommige plaatsen inderdaad wat geonweerd te hebben.
Ik heb er hier in ieder geval weinig van gemerkt en dus ga ik mij dan ook geen illusies meer maken.
Ik zie het wel
Maar jullie natuurlijk wel alle dank voor al de moeite die jullie hierin stoppen.
''Wat geonweerd'' als ik me niet vergis in 24 uur tijd meer dan 70.000 ontladingen...
echt wel zwaar onweer hoor!!
Nooit ergens volop van uitgaan, dat weet iedereen zo langzamerhand toch wel met het weer
Situatie ziet er erg leuk uit!! heb echt heel erg veel zin in om nog een keer te gaan chasen
Lets hope for the best
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ik focus me toch liever op de winter
Btw; De modellen schuiven nog steeds behoorlijk, blijft echter goede hoop houden op interessante ontwikkelingen tegen die tijd.
To be continued......
Ciao Johann
Btw; De modellen schuiven nog steeds behoorlijk, blijft echter goede hoop houden op interessante ontwikkelingen tegen die tijd.
To be continued......
Ciao Johann
Je bent op 10-10-'10 lid geworden van O-O
On....
Net zoals de modellen de hele zomer schuiven en uiteindelijk negatief uitpakten voor de (hete) zomer liefhebbers.
28 Juni zat je helemaal goed met je voorspelling, dus ik blijf positief over 17-19 augustus
On....
Net zoals de modellen de hele zomer schuiven en uiteindelijk negatief uitpakten voor de (hete) zomer liefhebbers.
28 Juni zat je helemaal goed met je voorspelling, dus ik blijf positief over 17-19 augustus
Volgens mij was het 11-10
EC12 Cape-LI voor donderdag 18aug.
Ciao Johann
Zou wel gaaf zijn om weer een avond/nachtlichtshow te hebben zoals 28 juni!
Man,man,man wat was dat genieten!!!
Nu zou 17-19 augustus dan ook een leuk kadootje zijn om weer zoon lichtschow te krijgen!!
Ook toen was dit ook al 10 dagen van te voren te zien op de kaarten. Dus niet onmogelijk
Helaas, ik woon ook in het Oosten en heb geen enkele speciale herinnering aan 28 juni, aan nog niet één dag trouwens. Niet hier in "ons" Oosten, Doesburg.
Gelukkig(!!) reed ik 's avonds 12 juli vanuit Leiden terug naar Doesburg, eerst N11, daarna de A12, waar ik rond 22.00 uur moest stoppen bij een benzinepomp omdat er niet meer te rijden viel. We reden 40 km per uur en je zag je voorganger al bijna niet meer door het regengordijn, laat staan nog iets anders en constant last van aquaplaning . Manlief gebeld en het regendrama verteld. Heb in het donker, samen met veel andere automobilisten, heerlijk stilstaand van de slagregens genoten. Het onweerde ook wat maar dat was door de felle regenbuien niet echt te horen met de ramen dicht. Later las ik dat de afslag Driebergen, waar ik vlakbij was, vanwege ondergelopen was afgesloten.
Zulke regens hebben we nou in Doesburg nooooit! Ook geen fatsoenlijk onweer trouwens.
Alleen om deze reden heb ik de datum 12 juli onthouden.
Ben blij dat ik nog wel eens onderweg ben en daardoor qua (on)weer nog wat meemaak, ik maak me dus over 17/18 augustus ook absoluut geen illusies. Mocht het toch nog echt beestenweer worden hier dan zal ik blij verrast zijn, ook al worden er misschien dan wat planten/struiken in m'n tuin vernield.
Ik wens ons allemaal dat het dan de 17e/18e echt los mag gaan!
Gelukkig(!!) reed ik 's avonds 12 juli vanuit Leiden terug naar Doesburg, eerst N11, daarna de A12, waar ik rond 22.00 uur moest stoppen bij een benzinepomp omdat er niet meer te rijden viel. We reden 40 km per uur en je zag je voorganger al bijna niet meer door het regengordijn, laat staan nog iets anders en constant last van aquaplaning . Manlief gebeld en het regendrama verteld. Heb in het donker, samen met veel andere automobilisten, heerlijk stilstaand van de slagregens genoten. Het onweerde ook wat maar dat was door de felle regenbuien niet echt te horen met de ramen dicht. Later las ik dat de afslag Driebergen, waar ik vlakbij was, vanwege ondergelopen was afgesloten.
Zulke regens hebben we nou in Doesburg nooooit! Ook geen fatsoenlijk onweer trouwens.
Alleen om deze reden heb ik de datum 12 juli onthouden.
Ben blij dat ik nog wel eens onderweg ben en daardoor qua (on)weer nog wat meemaak, ik maak me dus over 17/18 augustus ook absoluut geen illusies. Mocht het toch nog echt beestenweer worden hier dan zal ik blij verrast zijn, ook al worden er misschien dan wat planten/struiken in m'n tuin vernield.
Ik wens ons allemaal dat het dan de 17e/18e echt los mag gaan!
Misschien ben ik iets te snel geweest met Oosten. Ik woon in het Zuidoosten en hier is het wel goed los gegaan. Maar goed, een vraagje. Was het 12 juli 2011 of 2010 omdat het 12 juli vorig jaar ook goed los ging .
vorig jaar was ik er niet zo mee bezig... dus helaas kan ik daar niet over mee praten...
Hope dat het 17-19 augustus een van de 3 gelukkige dagen mag zijn waarop HEEL nederland kan genieten!
Je kan sowieso niks anders doen dan afwachten, LOL
EDIT:
Temp schiet omhoog vanaf 18 augustus op http://www.weer.nl | Gewijzigd: 10 augustus 2011, 01:42 uur, door Rayo
Ciao Johann
Het lijkt er op dat die van 19 aug. toch meer af gaat buigen naar centraal europa en dat er voor 25 aug. betere kansen zijn. Maarja das nog veel te ver weg,....
Hoop dat de temps gewoon omhoog gaan en dat vanaf 16 aug. er stabieler weer komt,..
Gaan we naar de vuurwerkshow in Scheveningen dus doe maar voor 18 aug of na 21 aug
Het zijn mijn enige vakantie dagen dit jaar SVP " droog weer"..
Ben ook nog heel angstig voor heftig onweer en dan in een camper....
Komende tijd de kaarten eens goed in de gaten houden, ik houd wel van Spaanse Pluimen!
Ik teken ervoor in ieder geval! Mja laatste dagen niks meer van te zien die sp..
Alsjeblieft niet het weekend van de 20ste svenn hahahahah
Eigenlijk niet veel zin om met een regen over het decibel terrein te lopen haha...
Maar t is allemaal afwachten hoe de kaarten uit gaan pakken...
de 19e is hier in ieder geval goedgekeurd zolang het de 20ste maar droog is hahaha
Hoop dat het snel veranderd, heb nog wel even zin in een goede afsluiter
En ook de winter waar Johann zich op focust heb ik nu al zin in , maar goed daar gaat het nu niet over.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Afwachten is het inderdaad..
Maar Hopen mag altijd