Vorige keer was ik een extra geheugenkaartje vergeten, draad-ontspanner en videocamera niet goed opgeladen (lag dus niet aan het stroom de dag van te voren , stekker lag naast stopcontact haha )
Had wel een goeie route kaart gemaakt een dag van te voren ( Assen -> Hoogeveen -> Zwolle -> Utrecht -> Breda -> Den Bosch -> Utrecht -> Zwolle -> Hoogeveen -> Assen)
Den Bosch was de beste plek voor ons!
Helaas niet kunnen weten wat er in Vught heeft afgespeeld, we zijn nog langs Kaatsheuvel gereden, maar iets te laat voor tornado die daar was
Later reden we lekker achter de bui aan.. naja er midden in dan (zie mijn handtekening onder dit bericht voor verslag van die dag)
Ik ga even een dag vrij maken in de agenda mochten de kaarten zo goed blijven! | Gewijzigd: 9 augustus 2011, 04:16 uur, door dv_chaser
We got hope! Bedankt voor dit stukje Johan
Nu dus niet: vrij en kan ik dus alle berichtgeving en ontwikkelingen alhier volgen.
Waarom spreekt iedereen over de afsluiting van het seizoen. Ik snap dat het op een gegeven moment minder zal worden, maar is dit reeds half augustus.
Het zou wel knap zijn als je dit 2x achter elkaar kan voorzien.
Ben het alleen niet eens met je laatste regel , "Al met al zou het een waardige afsluiting zijn van het onweerseizoen."
Komop man, voor ons hier in (zuid)westen moet het nog beginnen
Ons onweer komt nog wel
1? heb je wel goed opgelet? ik heb er echt 6 geteld hier. een onweersdag betekend dan wel minimaal 1 klap per dag. en dat is 5 dagen gebeurd
| Gewijzigd: 9 augustus 2011, 10:22 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Nu is op deze termijn de spreiding toch wel erg groot moet ik zeggen, de boel oogt minder solide en kleine verschuivingen hebben enorme gevolgen. Ach, we gaan het zien...het zou toch wat zijn. Dank voor het openen van het topic Johan maar ik ben en blijf hier altijd terughoudend in.
Ik ben je trouwens nog een +1 schuldig van de vorige keer . | Gewijzigd: 9 augustus 2011, 11:13 uur, door marsel
jammer want ik zit volgende week een volle week in de ardennen en had graag wat meegesnoept van dit alles.
Hebben jullie ook het gevoel dat het mooie eraf is?
jammer want ik zit volgende week een volle week in de ardennen en had graag wat meegesnoept van dit alles.
Hebben jullie ook het gevoel dat het mooie eraf is?
Nopes... Totaal niet. Dit is weer een paar runs verder in vergelijking met die van gister, en de ene run is vaak weer beter als de andere.
Dus wees nog niet getreurd, er komen nog veel meer runs
dat hoop ik ook! de 28ste viel het wel mee in zaandam. ik hoop dat het de 17de wordt of wordt het de 18de?? | Gewijzigd: 9 augustus 2011, 12:18 uur, door tommy14
Nu is op deze termijn de spreiding toch wel erg groot moet ik zeggen, de boel oogt minder solide en kleine verschuivingen hebben enorme gevolgen. Ach, we gaan het zien...het zou toch wat zijn. Dank voor het openen van het topic Johan maar ik ben en blijf hier altijd terughoudend in.
Ik ben je trouwens nog een +1 schuldig van de vorige keer .
Ik eigenlijk ook ! ,-)
Maar zo af en toe toch best eens leuk (en gewaagd) om de lange termijn er eens bij te pakken.
Daarbij komt natuurlijk dat voor een "SP" alles precies goed moet gaan vallen.
En inderdaad, de spreiding binnen de diverse ensemble oplossingen is momenteel wel erg groot op termijn.
EC00 ENS
Cia0 Johann
Ons onweer komt nog wel
Inderdaad, dat hopen we dan maar.
Nou ik heb goed opgelet en mijn teller staat ook nog steeds op 1.
ALs ik dat miniklapje in de verte van gisterennacht en vanacht mee moet tellen......... kon het niet echt als een onweersbui omschrijven.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen