Af en toe het zonnetje, superr mooie wolkpartijen en een heerlijk koel windje
Onweer zal er voor mij even niet inzitten ben ik bang, wie gaat er dan ook in het zuid-westen wonen!
Al met al geniet ik toch van dit weer!
Yoo Chiel verwacht je voor onze regio apeldoorn/deventer nog wat onweer voor later vandaag/vanavond?
Af en toe het zonnetje, superr mooie wolkpartijen en een heerlijk koel windje
Onweer zal er voor mij even niet inzitten ben ik bang, wie gaat er dan ook in het zuid-westen wonen!
Al met al geniet ik toch van dit weer!
Verhuizen na limburg dan die lui vallen zovaak in de prijzen kwa onweer
leuke foto trouwens
Regende flink door met af en toe een flitski en een kaboemski
leuke foto trouwens
Dan kan je beter naar Noord-Brabant verhuizen, daar vallen mijns inziens de meeste onweersbuien
buien die vallen lijkt me helemaal lastig geeft zo'n mistige omgeving..
maar idd heb er een poos gewoond en over algemeen is het daar wel heftiger ja
Nee bij het KNMI is het hele Westen al bijna 2 uur groen was al niet zo positief over het Westen vandaag al heeft Brabant nog wel geel, maar das voor het Oosten er van niet de kant van Breda helaas... | Gewijzigd: 8 augustus 2011, 15:56 uur, door Ries
leuke foto trouwens
Nou, zit er vaak aan te denken om gewoon weg te gaan hier! Haha, hoe ver wil je gaan voor het weer? Ver dus
Ach, dit weer vind ik ook heerlijk! Vandaag zal ik even niet klagen :$
Dankje, leuke naam jij Haha
al sinds 1 juli geleden dat ik hier onweer had!
Ach, dit weer vind ik ook heerlijk! Vandaag zal ik even niet klagen :$
Dankje, leuke naam jij Haha
haha dat is opzich wel apart want de meeste dames hebben liever droog en 29 graden? haha en jij dus keiharde regen/onweer?? wel nice!
hier in apeldoorn is het trouwens ook niet super het trekt er vaak langsheen via regio arnhem maja hopen dat vanavond wij nog wat flinke klappen krijgen!
en thnx trouwens ook ajacied dus?
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
hier in apeldoorn is het trouwens ook niet super het trekt er vaak langsheen via regio arnhem maja hopen dat vanavond wij nog wat flinke klappen krijgen!
en thnx trouwens ook ajacied dus?
Droog en 29 graden? Nee, ik bedank! Haha, kan namelijk niet tegen de warmte Maar wel altijd TOP als het afgestraft word door flinke klappen! Krijg je zo een adrenaline kick van he! Als er een kansje is hou ik het helemaal in de gaten
Helaas, trekt het hier vaak langs.
Ach ja, kan niet alles hebben!
Ben al helemaal blij als er ook maar IETS voorbij komt.
Jups Ajacied! Kreeg gister de "Hooligans" al weer over me heen
OT: Hier echt de meeste mooie wolken boven m'n hoofd. Wil ik plaatjes schieten is mijn Camera kapot
Helaas, trekt het hier vaak langs.
Ach ja, kan niet alles hebben!
Ben al helemaal blij als er ook maar IETS voorbij komt.
Jups Ajacied! Kreeg gister de "Hooligans" al weer over me heen
OT: Hier echt de meeste mooie wolken boven m'n hoofd. Wil ik plaatjes schieten is mijn Camera kapot
hahaha Dreamgirl! onweer + ajax
OT: laten we hopen dat we allebei vanavond nog flink aan de beurt komen kwa onweer