Tenminste, ik heb mijn Canon 1000D wel een paar keer op F32 kunnen krijgen, maar ik vergeet steeds hoe... krijg hem nu steeds maximaal op F22, op F32 kan ik tenminste overdag ook schieten
Hier heeft het al een tijdje flink geregend, werd er wakker van. Helaas nog geen onweer.
Mijn telelens gaat tot F32, mijn wide lens tot F22 en mijn walk around ook tot F22, het is lensafhankelijk.
Even gecheckt op beide body's hier. | Gewijzigd: 8 augustus 2011, 12:49 uur, door meloshalini
Laten we wel zo zeggen, jij hebt tenminste iets gehad. Er zijn zat mensen die nog niets gehad hebben.
Maar goed, we zien vanmiddag wel wat het gaan doen. Ik verwacht nog wel e.e.a!
Maar goed, we zien vanmiddag wel wat het gaan doen. Ik verwacht nog wel e.e.a!
Ja maar vandaag komt hier niks meer De lucht stabiliseert vanuit het westen, en je ziet dat er geen buien meer ontwikkelen boven zee
jan zei dat het rond 2 uur interessant word, dus ik verwacht ook nog wel wat spektakel
weather without storms is no weather at all.
Hoop dat we vandaag hier wat beter gerommel krijgen, 28 juni was hier niet veel soeps
Maar goed, zoals Jan zegt dat het vanaf 14:00 pas intressant gaat worden ga ik het lekker af zitten wachten
Greetszzz,
Moneytree-Troll
@meloshalini: Ehhh, een Canon 70-200 F54 L IS USM F54? kan je die lens als lasbril gebruiken? F4.0 komt dichter in de buurt LOL <---- edit, je was me net voor | Gewijzigd: 8 augustus 2011, 12:52 uur, door Moneytree-Troll
Tja je kunt wel gelijk hebben, als ik naar de index cijfers kijk is het nog erg goed in Hoek van Holland,
KNMI doet dus weer niet mee, de waarschuwing word ingetrokken om 13u in Z-Holland, N-Holland, Flevoland, Friesland en Zeeland.
Kan natuurlijk altijd nog veranderen maar we gaan het zien, de lucht vult zich wel weer met stapelwolken op zee | Gewijzigd: 8 augustus 2011, 13:00 uur, door weerfreak
Dan hebben we een uurtje, als ik je eerste post mag geloven haha,...
Laat mar komen, ik ben er klaar voor
Ik zie zo'n mooi rood pitje op buienradar vanaf het ijsselmeer richting Zwolle schuiven!
ja voor de korste dag neemt hij en na de korste dag stoot hij af
logisch nadenken,
Voor de korste dag van het jaar neemt het ijselmeer meer vocht op en een voeding voor de buien en na de korste dag neemt de activiteit van buien af.
Voor de korste dag van het jaar neemt het ijselmeer meer vocht op en een voeding voor de buien en na de korste dag neemt de activiteit van buien af.
nop voor de korste dag neemt het ijsselmeer alle buien op. en na de korste dag zorgt hij er voor dat de meeste buien juist van het ijsselmeer af gaan. | Gewijzigd: 8 augustus 2011, 13:32 uur, door pietjelol