Grijpgrage vingers
Helaas erg onduidelijke filmpjes maar je ziet hier wel een beetje hoe snel de boel bewoog:
Ik heb mijn hysterische gekrijs maar even op mute gezet
Toen was ie ook al wat laag, enzo (ook wat rolwolk idee achtig (toen het voorbij was zag ik echt zo'n binnenkant stapelwolk idee)
Ik snap echt wat je bedoelt dat het er vetter uitziet
Mooi vast gelegd!! alleen jammer dat er niet meer spektakel achter zat
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Toen was ie ook al wat laag, enzo (ook wat rolwolk idee achtig (toen het voorbij was zag ik echt zo'n binnenkant stapelwolk idee)
Ik snap echt wat je bedoelt dat het er vetter uitziet
Mooi vast gelegd!! alleen jammer dat er niet meer spektakel achter zat
Hij kwam vanuit Belgie, was een bui die vrij snel ontstond en toen ik een paar uur later op de radar keek zat ie boven in Nederland! Valkenswaard zit een heel stuk onder Amersfoort maar ik zie nu idd dat dat recht op het pad lag! Bij dit soort luchten voel ik altijd zo'n frustratie, hoe kan iets wat er zo uit ziet nou geen onweer produceren
Ah oke sorry ff verkeerd gelezen
Maar hij ging ook naar zwolle, daar schenen ze een rolwolk te hebben gezien, dus ik dacht ff verkeerd.
Hij was dus eerder al zo, oke...
Tja dat is wel jammer ja!! heb je vaak is het lekker donker en lage bewolking best indrukwekkend en dan niks boeiends
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Maar hij ging ook naar zwolle, daar schenen ze een rolwolk te hebben gezien, dus ik dacht ff verkeerd.
Hij was dus eerder al zo, oke...
Tja dat is wel jammer ja!! heb je vaak is het lekker donker en lage bewolking best indrukwekkend en dan niks boeiends
Klopt ik las in het onweer topic ook dat er op andere plekken dergelijke dingen gezien waren
Dankje!
Was ook behoorlijk onder de indruk haha!
Haha ik ren hier altijd als een kip zonder kop door de buurt met m'n camera als er ook maar iets gebeurt daarboven
zo, elk dorp heeft dus een dorpsgek !
wel een geweldadig mooie wolkformatie
netjes vast weten te leggen.
wel een geweldadig mooie wolkformatie
netjes vast weten te leggen.
Hehe de dag dat ik deze foto's maakte kwam een man uit de straat naar me toe:
Hij: jij bent wel gefascineerd door de lucht he?
Ik: ja behoorlijk haha
Hij: ja want ik zie je de laatste tijd steeds door de straat rennen met een een camera
Dankje! Helaas bleef het hierbij