Rond 4:40 zag ik uit den haag met hoge snelheid iets vliegen met 2 vellen lampen
Het object vloog op een hoogte van 30 verdiepingen
Eerste conclusie was een vliegtuig met landing gestel aan , En vloog in de richting van Rotterdam air-port.
Maar boven delft maakte het een haakse bocht en zag een super snellen zigzag met roden kleuren en was weg ging naar boven.
Iemand wat gezien of gehoord van iemand ?
Rond 4:40 zag ik uit den haag met hoge snelheid iets vliegen met 2 vellen lampen
Het object vloog op een hoogte van 30 verdiepingen
Eerste conclusie was een vliegtuig met landing gestel aan , En vloog in de richting van Rotterdam air-port.
Maar boven delft maakte het een haakse bocht en zag een super snellen zigzag met roden kleuren en was weg ging naar boven.
Iemand wat gezien of gehoord van iemand ?
een vliegende schotel??????? hahaha de marsmannetjes komen!
:D !
misschien een sateliet ofzo?
:D !
misschien een sateliet ofzo?
een satelliet denk ik niet hoor die op 30 verdiepingen hoog vliegt | Gewijzigd: 24 augustus 2011, 17:16 uur, door dv_chaser
Zoals ook de ''30 jaar regel''. Dat als het voertuig af is, het 30 jaar nadat hij gebouwd is, onthuld mag worden. Zo ook met de F117 nighthawk (voor het eerst gebruikt in de eerste golfoorlog) hij was al in 1963 gebouwd, maar door deze regel mocht het nog niet onthuld worden
Erg interresant, stel je voor wat voor technologie ze nu hebben, laatst had ik gelezen dat er een onbemande vliegtuig is neergestort of waarbij het contact verloren is, de vliegtuig had een snelheid van 13.000Mph Daarom geloof ik best in militaire technologie als HAARP enz, ze zijn veel verder dan we denken. Area 51 iemand? Nee geen UFO basis maar dat is vast 1 van de basissen waar deze technologie ontworpen word. | Gewijzigd: 24 augustus 2011, 18:51 uur, door Robin B