Update,..we hebben rommel de bommel boven Barneveld,.. (via de A30)
En zowaar begint de gevoelstemperatuur enorm te stijgen.
Zwaar benauwd hier!
Ik denk zo te zien dat er inderdaad nog genoeg gaat ontwikkelen, alleen tja, het kan niet overal tegelijk zijn he
We zien het wel of we iets krijgen, zo niet genieten we toch van de footage van anderen
@Serge; als mijn ouders niet op vakantie in Limburg waren was ik zeker richting Barneveld gegaan, mooi buitje daar in ontwikkeling inderdaad!
Zelfs de turkse buurkinderen zijn rustig aan het spelen(normaal gillen ze je de oren van de kop af, en lijkt het of ze elkaar afmaken)
Oh turkse oma roept haar kleinkinderen bijeen met een soort van lokroep inmiddels...(zal wel betekenen: het regent!, naar binnen!!!!)
Zo dit kon ik ff niet laten, mocht het niet gepast zijn, dan hoor ik het wel
daar zie je niet of er nog kansen zijn dat er iets ontstaat
Buienradar is wel betrouwbaar.
Je kunt alleen niet iets zien wat er nog niet is.
Een radar neemt waarven voorspelt niets.
Zie het maar als een grote verrekijker!
Voor de rest is het hier nog droog en ook geen onweer nog gezien.
Dat kan nog komen. Ik verwacht echter niet hetzelfde als vorige week donderdag.
Dat zou statistisch gezien heel onwaarschijnlijk zijn.
kan het ook verbeeld hebben..
Apeldoorn hetzelfde regent nu ong. 25 minuten en heb 1x een roffeltje gehoord .. hoop op meer natuurlijk | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 16:33 uur, door Ajacied133
Zelfs de turkse buurkinderen zijn rustig aan het spelen(normaal gillen ze je de oren van de kop af, en lijkt het of ze elkaar afmaken)
Oh turkse oma roept haar kleinkinderen bijeen met een soort van lokroep inmiddels...(zal wel betekenen: het regent!, naar binnen!!!!)
Zo dit kon ik ff niet laten, mocht het niet gepast zijn, dan hoor ik het wel
over dat gegil kan ik over mee praten
OT
lekker zwoel hier in stadskanaal paar spettertjes gehad
OT
lekker zwoel hier in stadskanaal paar spettertjes gehad
Is hier in Zwolle lekker aan het regenen. Hopen dat het daarna nog wat opwarmt voor vanavond?
Edit: Bui die overtrekt is al aan het doven | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 16:46 uur, door The Storm
lekker weer, en de zon hoefde ook absoluut niet te schijnen, anders was het waarschijnlijk te benauwd,
Ps: zie nu wel dat er ook in die regio's wel buien ontstaan! en er koerst ook een schitterende buienlijn naar mij toe!!!!
laat het vanaf nu maar flink losbarsten, maar niet te erg (*hint* naar paarweken terug: 2 wolkbreuken achter elkaar )
lijkt wel wat deze kant op te komen, begin van de middag hier een klein buitje regen gehad.
edit: waar is hier? Burgum omg Drachten | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 16:57 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait