Klaagbord -> http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=22349
Jawel dat is inderdaad "onze Jan", die twittert er vrolijk op los voor NWC en dat gaat steeds beter lopen.
Overigens verzorgt Jan sinds een aantal dagen ook het facebook platform voor NWC !
Welkom to "the club" Jan and keep on the good work
Ciao Johann
Ow, hmmm
Noodweercentrale
@Marco_vdven Welkom als 900ste volger!
51 minutes ago from web
Zo krijg ik dagelijks wel heel erg veel met de heer van Ooijen te maken | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 10:15 uur, door Bornin7ty2
Heeft niets met klagen te maken , maar is duidelijk zo toch. Denk dat hij alleen maar uit gaat van 1 model
Wat denken jullie?
Word het nog wat vandaag kwa stevig onweer? of zal ht flut worden.
Die fransozen hebben weer geluk he. Omg wat een complex
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
Jawel dat is inderdaad "onze Jan", die twittert er vrolijk op los voor NWC en dat gaat steeds beter lopen.
Overigens verzorgt Jan sinds een aantal dagen ook het facebook platform voor NWC !
Welkom to "the club" Jan and keep on the good work
Ciao Johann
Zit jij daar ook Johan?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 10:32 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
beetje regen en 22 graden als max!(Hier) Ik vindt het heerlijk momenteel. | Gewijzigd: 3 augustus 2011, 10:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ja klopt, ik "ondersteun" om het maar eens ff zo te zeggen de Nederlandse ontwikkelingen van NWC.
Ben officieel op freelance basis in dienst bij MeteoCentraleSchweiz.
Ciao Johann
Ben benieuwd of de temps hier in Tilburg nog een beetje willen oplopen vandaag. Heb wel zin in onweer! Als de lucht open trekt gaat het snel, maar voor nu heb ik er weinig vertrouwen in...
edit: de buien worden nu ook minder fel.
ik denk dat dit storm in een glas water is en we ons meer op vanmiddag/vanavond moeten concentreren.
| Gewijzigd: 3 augustus 2011, 11:29 uur, door arondegekste