Quote uit de guidance:
De progtemps van Eelde laten een karakteristiek beeld zien voor een dergelijke situatie. In de Hir12 Uitvoer zien we een maximum van 80 mm (06 Uitvoer 40 mm); de EC06 Uitvoer ongeveer 20 mm.
Mijn plaatje in dit geval misschien iets duidelijker?
volgensmij zijn de weergoden met mij mee tot nu toe
Ik zit liever in den vliegende hollander met regen en onweer...live special efects(niet zo verstandig)
Ik hoop wel op een beetje onweer, als er maar niet zoveel water bij zit als vorige week. Dat was net iets te
Als je de kaartjes goed bekeken hebt, dan krijgen wij niet heel veel in vergelijkenis met de andere helft van het land.
Dus erg optimistisch ben ik er nog niet over....
De zwaardere exeplaren komen toch meer richting het oosten te liggen als je het mij vraagt...
Dus lange plensbuien verwacht ik niet....
Maar goed... eerst maar eens afwachten morgen.... wie weet krijgen we toch nog wat leuks...
Same here, loonbedrijf is as we speak als een dolle balen aan het persen... alsof er hier (Limburg) morgenvroeg al wat gaat gebeuren, echt niet dus!
De progtemps van Eelde laten een karakteristiek beeld zien voor een dergelijke situatie. In de Hir12 Uitvoer zien we een maximum van 80 mm (06 Uitvoer 40 mm); de EC06 Uitvoer ongeveer 20 mm.
Mijn plaatje in dit geval misschien iets duidelijker?
Alle twee de kaartjes zijn van de 12u uitvoer, daar gaat het mij om
Nou, lekker dan!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Eerder een soort gelijke situatie als afgelopen week. buien die ontwikkelen en lang kunnen blijven hangen.
Lokaal.
Zwaarder weer dan moeten we toch echt naar Duitsland en Frankrijk toe.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Loonbedrijven kunnen niet overal te gelijk zijn. En 's morgens is het gras terug vochtig en dan kan het niet bij mekaar gedaan worden. Hier bij ons hoor ik ook nog tractors rijden.
Trouwens wij hebben rond 21 u een beetje lichte regen gehad. Voor de rest is het nog redelijk warm in vergelijking met de vorige dagen.
edit : Ziet er leuk uit in Frankrijk. | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 23:39 uur, door Katrien Michiels
een waarschuwingssite als Noodweercentrale doet het precies zo Wat wou je dan; als ze zien dat heel westen bv. niks krijgt, de waarschuwing gewoon laten staan?! 't Is geen verwachtingssysteem met prijzen voor de uitkomst ofzo hoor... gaat om een drukbevolkt land zo actueel mogelijk van waarschuwingen te voorzien... (dat ik er zelfs nog op inga zeg...)
Eerder een soort gelijke situatie als afgelopen week. buien die ontwikkelen en lang kunnen blijven hangen.
Lokaal.
Zwaarder weer dan moeten we toch echt naar Duitsland en Frankrijk toe.
oosten nl morgen zeflde waardes als frankrijk en duitsland hoor