djw voor de info
ik ga morgen naar de efteling en ik hoor net van iemand dat hij niet gaat omdat hij het tijdverspilling vind omdat het 'slecht weer wordt' alleen ik moet hem overtuigen dat het morgen vooral plaatselijk is en niet de hele tijd regen.
Kunnen jullie een beetje voorspellen wat het weer gaat doen rond kaatsheuvel of tenminste of er kans is.
Afwachten. Morgen buienradar volgen. Ge kunt nu toch niet voorspellen wat het rond kaatsheuvel gaat doen
verkoeling.zichzelf op den borstplaat klopt wanneer zijn vooruitziende blik het onweer van mijlenver voelt aankomen.
Morgen zal dezen kans zich voordoen.Alhoewel maar een klein deel daar van zal kunnen genieten. Treur niet vrijdag brengt opnieuw onweer met zich mee.En ben lief voor mekaar.
Ik ben echt jaloers op die fransen
Als we nu met ze allen eens heel hard duimen, dat die bui gewoon niet inzakt en heel nederland vanacht mee neemt, en dat we allemaal ons bed uit trillen.
Is iedereen tevreden
Als we nu met ze allen eens heel hard duimen, dat die bui gewoon niet inzakt en heel nederland vanacht mee neemt, en dat we allemaal ons bed uit trillen.
Is iedereen tevreden
Waarom zie je zulke complexen nou nooit boven Nederland | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 19:48 uur, door koen17
Hopelijk kunnen we onderweg genieten van een mooi schouwspel, of misschien morgenochtend al als ik wakker word
Ik wacht het rustig af, kan het alleen maar meevallen.
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Dus van mij mag het hier heen komen zonder de regen...
Hier regent het momenteel, het is windstil en de temperatuur is 22,8 graden.
De lucht is egaal grijs.
Yep hier in goes ook.
Erg benauwd maar meer dan enkele spettertjes is het nog niet.
Ik ben echt jaloers op die fransen
Is iedereen tevreden
Lekker hoor daar kom ik mijn bed wel voor uit s,nachts.
Bordaux en dergelijke liggen gewoon geografisch goed.
Wij hebben vanavond gehooid, was eigenlijk morgen gepland. Hard gewerkt dus.
Ben benieuwd wat er komt morgen, hele dag vrij!
Moet je je ogen eens open doen
Al genoeg keren ook dat soort bommen in NL gehad.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
uuuuhm ik kan je er zo al 3 opnoemen, 25/26 mei 2009, 14 juli 2010 28 juni 2011, dus.. waaromm zeuren er zoveel mensen die kome weldegelijk boven nl | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 21:33 uur, door df310
Edit: onverwacht toch de cin/cap doorbroken? | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 20:52 uur, door Shadow112
25/26 mei 2009