Want al die plaatsen zw zo etc pfff ingewikkeld allemaal ..
Knmi gaat de kaarten met waarschuwingen tog wel weer veranderen zoals gewoonlijk.
Hoop dat iemand me verder kan helpen ?
midden en oosten meeste kans, aan de westflank van het lagedrukgebiedje (zoals karim al zei) de minste kansen, aangezien die recht over het land trekt het westen dus mindere kansen maar het is daar ook helemaal niet uitgesloten dat er onweer komt gewoon nowcasten
Thx ..
Hopen op het beste
Ga ik niet in mee, zoals EC laat zien zit de meeste onstabiliteit in het midden en westen, in het oosten juist helemaal niets.
Oke oke..
Kom maar
Ga ik met jan mee, haha!!, o toch niet, het moet in het zuidwesten gaan onweren!!
Het is hier steeds broeieriger aan het worden en vrij heiig.
Echt van dat plakweer.
Ga de kaarten goed in de gaten houden, moet tot 13 u werken morgen..... | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 15:59 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Het is hier steeds broeieriger aan het worden en vrij heiig.
Echt van dat plakweer.
Ga de kaarten goed in de gaten houden, moet tot 13 u werken morgen.....
Met dit benauwde weer en de kansen lijkt het me onwaarschijnlijk dat we hier niks krijgen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, kijk er weer naar uit !!
Zodra ik mn rijbewijs heb maakt het niet meer uit waar het los gaat, dan chase ik gewoon
ik denk ook dat karim gfs aanhoud, laatste paar keer zat die aardig goed. vooral met neerslagverwachting
haha helemaal mee eens hier ook
Zo te zien krijgen de 'zeurders' toch wel wat volgens noodweercentrale ^^
Zo te zien krijgen de 'zeurders' toch wel wat volgens noodweercentrale ^^
gun elkaar gewoon wat ipv zo kinderachtig te doen met zn allen haha
Maare, WE ZIEN HET WEL.
Het is nou eenmaal zo dat we nu jaren hebben die minder onweer brengen als normaal, ik heb hier ook maar 5 keer onweer gehad, bijzonder weinig. Maar straks in het najaar kan het hier weer tekeer gaan door de "warme" zee lol
Helaas is de zee kouder als normaal wat betekend dat we straks ook weer aan de kust een wat koudere winter kunnen verwachten
Ik geniet er van als er onweer komt en we moeten nu ook eens ophouden met het geklaag, ik vind dat we het maar moeten nemen zoals het is, je weet nou eenmaal dat je in het westen midden in de zomer minder onweer kan verwachten, daar moeten we het maar mee nemen.
Zo.....
EDIT: ik ben geen zeurder, (maar als het erop aan komt ) | Gewijzigd: 2 augustus 2011, 16:35 uur, door weerfreak
Maare, WE ZIEN HET WEL.
Het is nou eenmaal zo dat we nu jaren hebben die minder onweer brengen als normaal, ik heb hier ook maar 5 keer onweer gehad, bijzonder weinig. Maar straks in het najaar kan het hier weer tekeer gaan door de "warme" zee lol
Helaas is de zee kouder als normaal wat betekend dat we straks ook weer aan de kust een wat koudere winter kunnen verwachten
Ik geniet er van als er onweer komt en we moeten nu ook eens ophouden met het geklaag, ik vind dat we het maar moeten nemen zoals het is, je weet nou eenmaal dat je in het westen midden in de zomer minder onweer kan verwachten, daar moeten we het maar mee nemen.
Zo.....
EDIT: ik ben geen zeurder, (maar als het erop aan komt )
Amen
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, kijk er weer naar uit !!
Zodra ik mn rijbewijs heb maakt het niet meer uit waar het los gaat, dan chase ik gewoon
Dan ga ik mooi met je mee zus!
OT: Ik lees hier wel een beetje mee, Misschien leer ik er nog wat van!
Het mag van mij in zwijndrecht (ZW) ook een keer flink losgaan!
Hopen maar!
Zo dat klinkt wel gruwelijk .. Hahah wil ik ook wel
Hoorde dat er mooie kansen zijn voor fiks onweer hier in Koningsbosch morgen (Woensdag)
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012