Ben wel aan het oefenen maar ik snap nog niet veel van de kaarten sorry.
Ik hoop in ieder geval dat wij weer eens in de prijzen vallen.
Ik weet niet waarover jij praat maar midden heeft minder kans dan brabant en zeeland -> VOLGENS DAT PLAATJE!
Het moet zich nog allemaal ontwikkelen dus iedereen begin niet te stressen of het nou wel komt of niet, we zien het tot nu toe wel destijds. En wat dan nog , lekker toch weer eens wat warme dagen en daarna onweer !
Het moet zich nog allemaal ontwikkelen dus iedereen begin niet te stressen of het nou wel komt of niet, we zien het tot nu toe wel destijds. En wat dan nog , lekker toch weer eens wat warme dagen en daarna onweer !
Er word toch ook duidelijk gezegd dat diegene er mee aan het oefenen is ..
Ouwe beter lezen aub, ik hoop ergens dat ik duidelijke uitleg kan vinden om die kaarten te begrijpen.
Wat ik wel snap zijn de kaarten met Oranje, geel en rood ( hoe rode de plek hoe meer kans ofzo).
Maar goed we zien wel.
Ik denk dat vele mensen momenteel heel even niet vrolijk worden van welk weertype dan ook waarbij het ook gaat regenen.
Zon wil men
En vakantie zal zeker ook een factor zijn. Al is het alleen maar omdat men bezig is de tent en alle andere doorweekte spullen van de camping te drogen.
Persoonlijk begin ik er, na al dat mooie onweer in Nederland, nu toch wel heel erg van te balen dat die nooit bij ons in het zuid westen zijn. Zelfs niet als de kaarten dat op de dag zelf nog duidelijk aangeven. Mijn enthousiasme vooraf temper ik nu dus inderdaad voor zowel mijzelf en mijn omgeving
Stilletjes hopen alleen.
Zon wil men
En vakantie zal zeker ook een factor zijn. Al is het alleen maar omdat men bezig is de tent en alle andere doorweekte spullen van de camping te drogen.
Persoonlijk begin ik er, na al dat mooie onweer in Nederland, nu toch wel heel erg van te balen dat die nooit bij ons in het zuid westen zijn. Zelfs niet als de kaarten dat op de dag zelf nog duidelijk aangeven. Mijn enthousiasme vooraf temper ik nu dus inderdaad voor zowel mijzelf en mijn omgeving
Stilletjes hopen alleen.
EENS,
We zien wel wat het gaat brengen.
Gewoon niks verwachten .. valt t weer mee!!
Ik vind drie dagen zon lang zat, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen met overlast er balen van de regen!!
Doe dan maar een plaatselijk buitje boven mijn huis, ik offer me wel op
Jaa daar zat ik ook al naar te kijken
Zit met smart te wachten Jan Haha
Stilletjes hopen alleen.\
Haha!! Ja daar heb ik ook van geleerd. Niemand gelooft mij intussen meer als ik zeg dat we onweer kunnen gaan krijgen.
Maar ik vind wel degelijk dat wij wel weer eens wat verdienen van onweer, is al heeeeeel lang geleden .
We gaan heel hard duimen!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Maar ik vind wel degelijk dat wij wel weer eens wat verdienen van onweer, is al heeeeeel lang geleden .
We gaan heel hard duimen!
ist zo erg daar? hier al 13 dagen (woensdag miss de 14e:))
Ontopic weer ven nu,
We zien wel en als het niet zo is dan is het ook goed. Mij hoor je niet klagen want ik ben deze vakantie bijna altijd weg geweest toen hier onweer kwam dus ik heb ook maar 2 echte onweersdagen meegemaakt. | Gewijzigd: 1 augustus 2011, 21:22 uur, door MullieBliksem
hebben we daar niet inmiddels van geleerd? dat zeiden ze 28 juni tot op een dag vantevoren ook
Goed lezen, zie onderschrift: nog maar 1 onweertje gehad. (ergens in mei ofzo of nog langer terug_)
Ja dat viel mij ook al op, zal het dan toch weer gaan tegenvallen? Ik blijf hopen van niet.....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Laatste uren ook geen kaarten meer gezien en geen nieuw topic over de officiele kansen van Jan ..
| Gewijzigd: 1 augustus 2011, 21:41 uur, door Roxiejh
Word weer de camera benodigdheden meenemen.
Opnieuw hopen op deze!
En dit
| Gewijzigd: 1 augustus 2011, 21:44 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Laatste uren ook geen kaarten meer gezien en geen nieuw topic over de officiele kansen van Jan ..
Wat betreft die kaarten, die worden ververst per run en zo'n run komt om de 6 uur, dus eerder kunnen er geen updates worden geplaatst over het algemeen. En om het nu op gevoel al af te schrijven is wel wat voorbarig. Wat het nieuwe topic betreft, die komt heus nog wel, let maar op.
Ja maar ik denk dat dat mijn gevoel is omdat ik een zwaaaaaaaar ernstige rot dag heb.
Laten we het daar maar op houden dan..
Ik smeek om een beetje heftig onweer want daar word ik heerlijk rustig van..
Dus weer goden, AUBBB??
:P